2 ore de cultura vs. un kebab

Bolnavul___nchipuit_12511091517727Spre rusinea mea, recunosc ca am avut prima intalnire cu teatrul destul de tarziu. Poate nu trebuia sa ca aceasta intalnire sa aiba loc mai devreme, poate doar acum trebuia sa fac acest pas, poate doar acum am fost pregatita  sa ma rup, timp de doua ore, de rutina zilnica  pt. a ajunge la Teatrul National. Ieri, 6 Octombrie, impreuna cu inca sase prieteni am mers la Teatrul National si am urmarit  comedia  Bolnavul Inchipuit – Moliere . Piesa a fost pur si simplu geniala. Actorii m-au fascinat inca de la inceput si, dupa o jumatate de ora, eram total vrajita.

Pretul unui bilet intreg este de 30 lei, noroc de noi studentii, ca avem reducere si… am platit 7,5 lei pt. un bilet 🙂

Dupa 2 ore si vreo 10 minute piesa se terminase si eu si prietenii mei apludam in nestire. Am aplaudat cateva minute si incepusera sa ma doara palmele 😛

Ce ai putea face cu 7,5 lei in Cluj?

Mai nimic…

Adica…

Ar merge un kebab, dar nu… mai bine nu… e junk food si mai bine ma abtin/ ne abtinem ( eu si trupa mea de trubaduri)

Desi, atat eu cat si Alina si Teo ne autodigeream (de foame)  :)) am ales sa mergem la teatru decat sa mancam ceva in oras ( si cel mai la indemana era/este sfantul kebab) .

Multumesc Alinei, una din prietenele mele dragi, pt. invitatia la Teatru!   xoxo

Un gând despre “2 ore de cultura vs. un kebab

  1. Am inccercat si eu cura asta de slabire, e chiar buna. Dar mai placut e cand „corupi” si pe altii sa te urmeze iar apoi vezi ca le place si lor.

Comentezi?

