His name is House… Gregory House. Also known as Dr.House

dr-house Sunt curioasa cate persoane urmaresc Dr.House. Personal, eu ador serialul, imi pare one of a kind. Cazuri grave pe care nimeni altcineva nu le poate rezolva ajung in mainile lui House si a celorlalti trei doctori cu care el lucreaza: Cameron, Chase si Foreman. Acestia reusesc sa rezolve cazurile chiar pe finalul episoadelor, cand toate posibilele boli ale pacientului au fost verificate prin zeci de analize si cazul pare nerezolvabil. House are intotdeauna un raspuns (desi nu intotdeauna corect) si are intotdeauna o replica. Replicile sale sunt mereu taioase si au o tenta critica si totusi amuzanta.

Trebuie sa recunosc ca am ajuns sa fiu dependenta de episoadele lui si e musai sa urmaresc cel putin doua episoade zilnic. Sunt curioasa cate persoane sunt in aceeasi situatie ca si a mea. Come on, don’t be shy! Pana la urma ce conteaza e sa fii sincer si sa poti recunoaste. In fact, everybody lies 🙂

3 gânduri despre “His name is House… Gregory House. Also known as Dr.House

  1. Sa stii ca si eu am fost dependent dar mi-a cam trecut 🙂 Am vazut toate episoadele! zilele acestea trebuie sa apara si episodul 4 din seria 6 si nu mai am rabdare :D. E unul din cele mai bune seriale pe care l-am vazut. Dupa ce termini cu House, sau chiar in paralel, iti recomand Scrubs, Royal Pains, si Nurse Jackye.

  2. Am vazut serialul din curiozitatea de la niste prieteni care mi-au recomdat acest serial. Imi place ca are umor..ce mai cam are de toata…dar nu mi se pare un serial cine stie ce stralucitor….

Comentezi?

