always here 4 you, but too busy to be here 4 myself

icons (115) Cine are cat de cat habar de zodiac, stie despre „gemeni” ca fiind un semn dual, deci… nu se stie niciodata daca azi vorbesti cu geamanul cu care ai vorbit ieri 😛 (kidding)

[Unui Geaman ii este greu sa se ataseze de ceva pentru mult timp. El prefera schimbarile, stimularile permanente, noile experiente. Sarmul il scoate in evidenta in orice imprejurare.Este atras de flirturi si aventuri amoroase, este atras de noi cunostinte, de cât mai multe relatii, dar toate la nivel mai mult superficial. E foarte comunicativ, in fond comunicarea este forta sa cea mai importanta. Comunicarea este pentru el arma de cucerire, instrument de lucru, mod de exprimare. Ii place studiul, sa invete cât mai mult din cât mai multe directii, dar uneori e prea imprastiat si acumuleaza informatie numai la nivel superficial si mai mult din zbor. Este dual si indecis, intotdeauna un om cu doua fete, dar incercând sa se faca placut, chiar daca trebuie sa creeze o imagine falsa pentru asta. Nu suporta rutina, curiozitatea si noutatea sunt mod de viata pentru el. Mobil si agil in permanenta, mereu in cautare de noi directii, poate fi indraznet pâna la imprudenta. Gemenii sunt semn al unei mari curiozitati intelectuale si a unei enorme nevoi de a comunica in permanenta.]

( paranteza asigurata de http://www.acvaria.com/ )

Sus, v-am spus putin despre mine. Nu se precizeaza ca as face orice pt prietenii mei, asa putini cat sunt, dar pt. ei sunt aici 24/7. Mai nou am ajuns sa fac asta si extra, pt. persoane care nu fac parte din miniclubul meu de trubaduri. Am ajuns sa dau sfaturi persoanelor pe care nu le-am vazut vreodata in viata mea. Pe zi ce trece, vazand nevoia unora de sfaturile mele, ma gandeam ca as putea face o afacere din asta 😛 . Dar nu banii conteaza, sau castigurile mele pe urma sfaturilor, important e ca discutia mea cu ceilalti sa ii ajute cu ceva, asta mi-e suficient. Curios e faptul ca, daca nu sunt „gasibila” pe messenger, sunt cautata pe telefon si, daca nu pot raspunde la telefon, primesc mailuri :). That makes me feel good enough to carry on doing this.

Exista si o parte, sa zicem trista, doing all this. Nu pot aplica mai nimic din ce zic altora sa aplice in viata lor in viata mea personala si, in situatii de criza trebuie sa vorbesc cu altcineva. Ne gasim intr-o situatie clasica de cizmar care umbla cu cizmele rupte.

Un gând despre “always here 4 you, but too busy to be here 4 myself

  1. Da, intr-adevar gemenii au o natura duala foarte strange as zice ,dar asta doar uneori, in contextul in care aceasta natura realizeaza o serie intreaga de confuzii si incurcaturi care mai de care mai interesante:P….

Comentezi?

