nu m-am invatat

tot am patit-o si tot nu m-am invatat minteanimals_51_44

nu prea gasesti prietenii reale, prietenii pe bune…

adica noh, inteleg ca inainte iti doreai disperat un prieten sau un loc de munca sau erai frustrata de cine stie ce  si simtei nevoia sa-mi vorbesti, stiai ca oricand m-ai cauta o sa ma gasesti. dar acum ca ai un prieten si toate-s roz, ai chiar un sot si poate si un copil… de ce uiti „strazile pe unde ai trecut”? de ce sa uiti de prietenul care vorbea cu tine si plangea cu tine cand situatia nu era roz?

nu e prima data cand patesc sa fiu lasata in urma exact asa ca si un caiet unde iti scriai durerile.

nu e prima data si totusi nu ma invat si oricat m-as minti sau as vrea sa cred ca exista prietenii de genul celor patru prietene din Sex And The City (Carrie, Charlotte, Miranda, Samantha), ma mint ca peste cinci ani inca pot spune ca mai vorbesc cu prietena mea din copilarie, ma mint ca atunci cand o sun si ea sta la cinci minute de mine si eu de abia vorbesc de lacrimi, ea o sa stie ca am nevoie de ea si o sa vina la mine fara sa fie nevoie sa o chem.

de ce atunci cand ai reusit sa iesi din nori si ceata uiti de persoana care te impingea de  la spate sa treci peste dureri ca o sa rasara soarele si pe strada ta?!

mai, inteleg ca oamenii se mai si indragostesc… inainteaza in varsta, mai invata una alta… evolueaza si la serviciu si in societate, dar recunoaste,  singura n-ai fi putut sa ajungi acolo unde esti acum.  si ok, ai prieten, ai sot, ai job bun dar cu mine cum ramane?! gata, nu ne mai cunoastem?! well, fuck off!

life’s a bitch, ‘cause if it was a slut it would be easy

2 gânduri despre “nu m-am invatat

  1. ai mare dreptate.. ne despartim de oamenii langa care traim si ajungem sa „fim” ca si cum nu ne-am fi cunoscut deloc; ca si cand, persoana din prezent e alta decat cea din trecut care a fost aproape la bine si la rau. e trist si.. foarte comun din pacate

Comentezi?

