refuz sa cresc

gemeniRevin la o idee pe care am folosit-o si intr-un post anterior si o sa mai scriu  putin despre gemeni (zodia mea). Despre gemeni se stie ca ar fi „copii zodiacului”  si da, recunosc… sunt un copil si n-as vrea sa cresc. Asemeni lui Oskar Matzerath din Toba de Tinichea a lui Günter Grass, refuz sa vad realitatea zilnica ca fiind singura varianta posibila. Apropo, recomand Toba de Tinichea a lui Günter Grass fie filmul sau cartea. Recunosc, cartea n-am citit-o 🙂 am auzit ca e destul de greu de urmarit aventura micului tobosar in cele 470 sau 640 de pagini (depinde de editura) si desi e un best-seller si un roman care ar trebui citit de fiecare filolog, eu m-am multumit si numai cu vizionarea filmului. Iti ajunge sa-l vezi o data si cu siguranta nu-l uiti. Nu mai zic nimic despre el, deviez de la subiectul pe care l-am inceput si, daca va zic mai multe, nu mai sunteti curiosi sa descoperiti capodopera lui Günter.

Mai am putin si trec din stadiul de adolescent la cel de matur.  In adolescenta tanarul se afla in permanenta cautare a popriei identitati, in incercarea de a intelege noile trairi ce au pus stapanire pe el. Adolescenta se incheie la varsta de 25 de ani, mai sunt trei ani si atunci o sa trec in lumea celor maturi. Nu e o regula anume, sau ceva care ni se impune dar vine o perioada cand e bine sa te aduni, sa stii cu siguranta ce vrei in viitor; meaning  job and family (in mare parte). Vine perioada cand vin pe lume proprii copii si apoi alte dureri de cap, apoi esti in alt film.

Vreau si sunt apoape sigura ca o sa raman in continuare un copil. Desi, in unele situatii dau dovada de o maturitate precoce, in altele ma comport ca un copil care ar plange daca si-ar pierde jucaria. Jucaria ar putea fi foarte bine o rupere de o obisnuiala, o reincepere a unei etape, o reincercare de a face lucrurile sa fie bine. Plansul apare imediat ce realizez ca ceva nu mi-a iesit din prima.

Ador sa ma uit la unele desene si sa act silly pentru altii, sa le schimb dispozitia. Vreau sa raman copil si sa am dreptul sa visez in continuare la o zi de maine mai buna decat ceea pe care mi-o ofera sistemul si viata in genere.

Un gând despre “refuz sa cresc

Comentezi?

