profesor ma fac!

Ieri dimineata, 28 Decembrie, undeva dupa 10, m-a sunat profesorul cu care am avut practica pedagogica in vara. In mai si iunie am predat atat Lb. si Lit. Rom cat si Engleza la doua din cele mai bune licee din Cluj: Nicolae Balcescu si Emil Racovita. Bineinteles ca practica pe partea de Engleza mi s-a parul extraordinara si am si avut un profesor bun care m-a indrumat, Cristina Rusu. Saptamana in care am fost profesor si orele in care minim 25 de elevi erau cu ochii si urechile la mine, a fost una extrem de satisfacatoare. Multi din colegii si colegele mele de la Litere erau dezamagiti si au zis ca nu-si gasesc locul printre ceilalti profesori si ca job-ul de profesor e mult mai greu decat parea. Pt. mine a fost una din cele mai frumoase saptamani din viata mea 🙂   Ieri, Cristina Rusu, ma ruga sa o inlocuiesc o saptamana la catedra. Ea urmeaza sa plece din oras cu treaba. Cand mi-a zis ca i-ar placea ca eu sa ii tin locul ca profesor la Racovita, am ramas fara cuvinte. I-am zis ca am o mica teama ca nu m-as descurca o saptamana sa pregatesc absolut toate orele de Engleza. Mi-a zis ca m-a vazut la ore si e sigura ca o sa ma descurc. A ramas ca, la sfarsitul lui Februarie, o sa merg si o sa-i predau orele. O sa am acces la catalog, o sa am autoritate si o sa fiu profesor. E un preview pt. toamna, cand o sa intru si eu, oficial, in invatamant. Ce sa mai zic?! NU mai am cuvinte.

5 gânduri despre “profesor ma fac!

  1. Absolut orice merita un preview asa ca bafta la predare…si ai grija ce faci cu catalogul…nu de alta dar poate te supara vreun elev din generatia 89 and after si ii pui o nota din aia cu 4(pinci) si te mai cauta dupa aia pe strada…:))

Comentezi?

