mirosuri

dimineata
m-am trezit din nou cu gustul ala amarui in gura, am primit ceva mesaje pe telefon, asta m-a facut sa ma trezesc… zgomotul.

de abia miscandu-ma am cazut din pat si m-am indreptat spre bucatarie, of au inceput sa se imputa vasele alea, cacat, unde-i ibricu ala?
cu greu deschizand ibricu l-am spalat si am pus de cafea, doamne ce fata am…
buzz
buzz la ora asta? e abia 12. e gina, ce cacat ii trebe la ora asta… nici ea nu a mai iesit din casa de cateva zile bune, am vazut ca se tot plangea pe blogul ei nou infiintat si asta o deprimata si jumatate fara nici un tel in viata.
-buna dimneata raza de soare.
-sa ma pupi, mai puta! ce faci?
-matreata! tu?
-nimic…
-uita-te la un film si lasa-ma in pace!
-hai la mine si fa-ti o cafea!
-nu vreau, mi-am pus deja, la tine miroase urat.
-ha! cine vorbeste! hai pana la mine sa stam la o poveste.
-da acum ce facem?
-hai o data!
– ok, ok…oricum tre sa imi cumpar tigari. pune de o cafea! tu vrei ceva?
-tigari! 🙂
mama ce puteam… fara dus de 2 zile, barba de 3 paru incleiat zone foarte unsuroase pe tot corpu, un miros dulceag imi iesea din boxeri, hmmm totul zicea „barbat”! mi-am luat niste pantaloni un tricou cheile si bani.
dupa magazin m-am dus la maimuta, nu stiu exact ce relatie am cu ea, e ca un fel de ignorare reciproca, nu imi pasa de ea, nu ii pasa de mine, nu vorbim decat foarte rar; e de aceeasi varsta cu mine, habar nu am ce viata are, trece prin multe oricum sta singura ca si mine, fiind vecini ne vedem destul de des venim cu acelasi autobuz acasa. prima oara cand ne-am intalnit a fost la vreo luna dupa ce m-am mutat in garsoniera, a venit sa imi ureze bun venit printre vecini, mi-a adus un cos de legume ce i-a stat ei prea multa vreme prin ceva dulap, am discutat putin am facut schimb de id-uri de mess si de nr de telefon asta a fost tot , nu o gasesc atractiva, ceva destul de neobisnuit pentru mine, bruneta slabuta cu ochisori de caprioara ei are tot ce ar avea nevoie pentru a fi o femeie frumoasa dar nu are nimic atractiv, pentru mine cel putin. de cand o cunosc am vazut-o de mai multe ori cu barbati in preajma ei cumva fermecati, nu faceam decat sa zambesc si sa o intreb cu prima ocazie ce le-a pus in bautura. asa am devenit oarecum amicul ei de sex masculin.
-hai o data taratura!!!
-taratura esti tu!! de dupa usa se aude un glas ragusit…
-iti sparg usa nimfomano ce cacat tot faci?
-ma lasi sa imi iau un maieu? hai intra… ai adus?
-poftim otrava! ce frant faci? era imbracata doar in niste pantaloni scurti stramti roz si un maieu albastru, trup frumos nu-i vorba da in rest era ca o vrajitoare, nearanjata , transpirata de la caldura cu par slinos prins in coada ce ii evidentia trasaturile aspre ale fetei pometi ridicati, buzele groase barbia ascutita si nasucul frumos, i-ar fi stat superb cu niste ochelari, da nu are probleme de vedere…
-habar nu am! dupa care se arunca in pat pe spate, pat nefacut de cateva zile, rascolit si plin de haine aruncate, farfurii pe jos cursuri pe noptiera de langa pat si conserve desfacute pe birou. tu?
-eu? eu ma uit la dezastru asta!! hai sa facem curat! si m-am apucat sa iau de pe jos farfuriile.
-hai lasa-ma, du-te mai bine si fa cafeaua aia care ti-ai promis-o, mi-a uscat gatu si vreau sa fumez si eu o tigara.
-dic aia! scoala si fa-ti patu leneso, ca nu am unde sa imi asez fundu.
m-am apucat sa ii strag cacaturile si m-am dus in bucatarie, acelea-si mirosuri m-au intampinat ca la mine acasa, hmmm incep sa ma simt ca acasa.
-pune niste muzica trompi!
-ce ai vrea?
-mai ai playlistu de la mine?
-da…
-ok… pune cafe del mar. are si ea toate albumele ca si mine, cred ca eu i-am deschis gustul pentru muzica buna, asculta in mod normal muzica comerciala , soft rock, pop, dance… mare fana smiley…m-am apucat sa ii spal vasele, aveam chef azi, mai bine stateam acasa si mi le spalam pe ale mele.
– ce faci?
-iti spal vasele! habar nu am cum poti sa traiesti in cocina asta!
-si la tine e la fel ipocritule!
– eu sunt barbat, asa ar trebui sa fie! voi cica sunteti alea curatele si ordonate!
– sa o crezi tu! vrei sa ne uitam la un film?
-ce ai?
-fallen!
-l-ai vazut?
-nu inca!
-ok, da prima data facem curatenie! hai fa cafeaua!
-ok…
acum se invartea pe langa mine cu un zambet ciudat pe fata…
-ce ai mai?
-nimic… puti!
-auzi cine vorbeste! tu de cand nu ai facut un dus?
– de vineri?
– e marti azi!!!
-tu, mister clean?
-sambata…
am ras putin amandoi… dar a inceput sa ma prinda mirosul ei, mirosea puternic, feminin, dulce-acrisor, doar privindu-i pielea simteam ca e lipicioasa si dulce… o senzatie cam noua pentru mine in legatura cu ea. cred ca si ea simtea acelasi lucru caci nu statea la distanta s-a postat langa mine si ma privea cum ii spal vasele.
-iti place? e fain cand iti spala cineva vasele, nu trebuie sa ai contact cu apa! si mi-am pus degetul pe pipa bateriei improscand-o cu un jet de apa rece. a ramas putin blocata cu gura deschisa si mainile ridicate, nu se astepta sa fie asa rece apa, instantaneu am vazut cum pielea de pe brate i s-a transformat in piele de gaina ridicandu-i fiecare perisor, dar nu numai atat caci si sfarcurile i-au reactionat iesind prin maieul subtire, ceva ce m-a incitat si acum stateam oarecum uimit de efectul lor hipnotic si simtind cum semierectia provocata de mirosul ei se transforma in erectie in toata puterea cuvantului.

fara sa realizez ceea ce faceam mi-am intins mana dreapta de pe care picurau boroboane mari de apa spre sanul ei stang, totul era in slow motion mana mea spre sanul ei, ochii ei privind cu uimire la fata mea parca in transa si buzele ei schitand un suras transparent, sanul ei era rigid parca sculptat sau poate mana mea obisnuita cu moliciunea apei a intanit ceva cu o densitate marita, oricum ceea ce tineam in mana era magic, in imposibilitatea de a descifra ceea ce se intampla cu mine am privit-o pe gina, care deja zambea iar ochii ei erau doar doua fante ce imi penetrau sufletul, privind dincolo de ganduri in subconstientul meu in dorintele primare activate acum; fara sa imi dau seama ce face mi-a scos cealalta mana din chiuveta de bucatarie si ii arata drumul spre un alt teren al misterului, apoi cu mana libera ma prinse de gat mangaindu-mi barbia nerasa, zambind incontinuu.
mana mea stanga a ajuns intr-un final pe un fundic teapan, care acum trebuia urmarit repede, caci soldurile ei se apropiau destul de repede spre mine, intr-un final bazinul ei imi apasa sadic barbatia. vroiam sa o sarut tare pe buzele acelea mari si acum foarte colorate intr-un rosu aprins, prea tarziu totusi ca nu am apucat sa imi inchid bine ochii si ea a disparut din bratele mele fugind si scotand sunete ciudate de ratusca de baie, am urmarit-o ca sa o vad in pat cu o paturica trasa pana la ochii ei zambitori.

tocmai incepuse sa cante lazy summer days-elcho, laptopu ei avea ceva in cap, mi-am dat jos tricoul peste cap si m-am apropiat de fata, in patru labe, pe pat pana am ajuns la o palma de ochisorii ei, acestia devenind mai mari si parca mai distrati.
mi-am bagat mana pe sub paturica in cautarea adevarului sau a fructelor oprite mai degraba cred ca in cautarea butonului ce o va face sa arunce naibii paturica, statea in pozitia lotusului, asa ca prima data am dat de niste genunchi (vreo 15) apoi de un tors subtire si mladios apoi de inca vreo 11 coate iar mai sus niste subtiori mai sensibile ca panza de paianjen, care la fiecare atingere inchideau cate un ochi pe fata ginei.
am rasturnat lotusul amuzat, acum Una Passion Perdida-Depper & Paicific canta iar eu am fortat paturica din calea mea, ca sa descoper trupul ei trimitandu-mi tot felul de semnale. mi-am pus mainile sub spatele ei si intins peste ea am ridicat-o cat sa pot ajunge mai usor la gatul fraged, alb ca spuma de lapte, inmiresmat natural, dulce. incerca cu greu sa isi dea jos maieul, cand m-a vazut ca o observ cum se chinuie a inceput sa rada,
-imi dati voie sa va ajut?
-ma descurc multumesc frumos, am mai facut asta de o mie de ori! 🙂
-e pentru prima oara cand o faceti in prezenta cuiva? observ ca aveti emotii! 🙂
-pune si tu mana neghiobule! ajuta-ma!
sincer nu sunt un entuziast al trupului gol, prefer un trup acoperit, pastreaza o urma de mister , iar un maieu chiar nu e necesar sa fie dat jos, dar totusi ce schimbare, acei sani erau creati special pentru pieptul ei stateam pur si simplu surprins de forma si felul lor de a fi pe ea, erau vii, parti componente vii ale intregului numit gina, cu gandurile lor, unul mergea intr-o parte celalalt nu il urma, unul vroia sa fie luat in palma celalalt sa fie mozolit, nu se termina parca erau ceva personaje dintr-un desen animat, genul de sani de care nu te saturi niciodata, jucariile perfecte. ceva incepuse sa se incalzeasca, iar mana mea dreapta era pe treaba descoperind tremurand lipsa unor chilotei sub pantalonasii aceia stramti.

( o povestioara care imi place foarte mult; e scrisa de un prieten, Radu Bradu’)

app: am cerut voie inainte sa postez asta.

Comentezi?

