frankieeeee

Avand in vedere ca-i blogul meu propriu si personal, m-am hotarat sa expun parti din mine…Mi-am propus ca in fiecare zi, sau o dat’ la doua zile, sa pun pe blog o piesa care imi place ft. mult si care e in lista mea de MUSAI in winamp
O expunere continua, un semn de vulnerabilitate. (yeah, that’s me, vulnerable)

Need to feel loved e una din piesele de care m-am indragostit la prima auditie si inca nu m-am saturat sa o ascult. Videoclipul e genial si vocea impreuna cu beat-ul iti dau o senzatie tipica trance, addictive. Vorbeam intr-un post mai vechi despre ce inseamna trance-ul pt mine; e ca un zbor printre nori.

I’m trance addict si imi place in general tot ce suna bine, prefer totusi trance-ul in favoarea techno-ului.

Pt. ascultatorii genului (trance)

– Sper ca aveti habar de Frankie Wilde! DJ-ul din Ibiza care a surzit din cauza unui incident in studio si a continuat sa faca muzica stand cu picioarele pe boxe.

Detalii despre filmul It’s all gone Pete Tong gasiti pe IMDB si mai multe despre Frankie puteti gasi pe clasicul google.

Comentezi?

