pt. ca suntem oameni

Pt. ca suntem oameni si mai gresim si ne iese cateodata cu virgula, inevitabil, in timp, apare frica de esec. Frica de esec poate aparea in orice situatie. Apropo de frica, am auzit un citat care se potriveste: Fear is good, means you still have something to lose . Cei care au uitat de acest sentiment le-au patit pe toate and what more could happen?! Frica e, totodata, si un semn de vulnerabilitate, semn care ar trebui cat mai bine ascuns intr-o societate in care esti inconjurat de minciuni si nu prea poti avea incredere in nimeni. In legatura cu frica de esec, mi se intampla din ce in ce mai des sa-mi doresc ceva foarte mult si, cu cat sunt mai aproape de acel ceva, ma cuprinde o frica tampita care ma face sa renunt in ultima clipa sa fac ceea ce imi doream eu de ceva timp. Fie ca e vorba de deplasarea pt. un anume eveniment muzical, cultural, fie ca e vorba de marea mea dorinta de a avea un pisoi, cateodata ma cuprinde acea frica care „imi spune” ca nu o sa ma descurc. Pt. asta m-am hotarat sa imi infrunt fricile (ce ciudat suna pluralul fricii).

Well, what the hell?! Let’s feel good!

2 gânduri despre “pt. ca suntem oameni

Comentezi?

