gandesc prea mult

Desi, recunosc, am zile cand fac exact ce-mi tuna prin cap, fara sa ma gandesc foarte mult inainte (de frica razgandirii)
Totodata am zile in care, cand ma pun in par sa adorm, imi vin in minte o gramada de ganduri:
– ce am facut azi,
– ce nu mi-a iesit,
– ce tre sa fac maine,
– oare mai are Missie mancare?
– oare reusesc maine sa fac tot ce mi-am propus pt. ziua de maine?!
… si tot asa
Exceptie –> zilele cand am facut vreo boacana sau trec printr-o dezamagire; atunci e si mai grav: unde am gresit? de ce am gresit? cum s-a ajuns la asta? de ce m-a mintit? de ce tre sa pun suflet si sa sufar apoi?
Gandesc prea mult.
pana mea!
cum am zis si intr-un post anterior–> sentimentele sunt arme care se intorc impotriva noastra 😦

4 gânduri despre “gandesc prea mult

  1. da, te gandesti prea mult la ce nu trebuie. persoanele din viata noastra exista ca sa ne faca viata frumoasa, iar daca nu, afara cu ele, nu stam sa ne mai gandim, sa le facem loc altora care vor sa ne faca happy. dar sa nu uitam totusi ca fericirea adevarata vine din interior, cea data de oameni poate fi luata tot de oameni.

Comentezi?

