gandilema

Sunt in dilema, ma tot gandesc cum e mai bine sa fie o domnisoara in viata de zi cu zi. Sa purtam o masca, sa menajam… sa ne ascundem defectele evidente prin fel de fel de minciuni sau sa fim cum suntem cu noi insine?! Fiind domnisoare lumea se asteapta sa fim mai slefuite si sa judecam de trei ori inainte de „a scoate ceva pe gura” sa ne masuram reactiile si miscarile, dar, daca unele nu suntem asa, cine poate sa ne judece?! Si, de fapt, cui ii pasa?! Mie una nu imi pasa, asta sunt, asa defilez.
Daca mie imi vine sa ragai dupa o bere (o bere? berea e pt. barbati ) Mda… Unde scrie?
Daca mie imi vine sa zic o gluma buna sau mai putin buna in timp ce sunt alaturi de cativa oameni, de ce sa nu o fac? (am facut de cateva ori asa si a iesit bine, o data eram in oras cu un fost prieten si ceva prieteni de-ai lui si s-a uitat ciudat la mine cand eu avea chef de caterinca si unul din prietenii lui se ofticase)
(in club) Daca mie imi vine sa dansez pe boxe sau undeva unde am mai mult loc 😛 ce ai tu de acolo?

Prefer sa nu menajez omul de langa mine si, de cand incep sa ma cunosc cu diferiti indivizi, sa ma arat pe mine, nu o minciuna, nu o masca. Nu ma ascund acum… pt. ca minciuna are picioare scurte si, in final, adevarul iese la iveala, intotdeauna. Prefer sa nu mint cand ies in oras si sa beau cola cand de fapt as bea o bere, prefer sa vorbesc decat sa tac, prefer sa dansez la inaltime sa ma simt eu bine decat sa stau in multime ca salamul in debara si sa simt din spate coate, pumni si maini pe fund. Prefer sa fiu eu decat sa ma mint. Urasc minciuna si prefer un adevar verde in fata in locul unei minciuni frumoase.
„Minciuna cea mai grava e cea pe care ti-o spui chiar tie.”

Quote-ul meu preferat e din Sex And The City 🙂
The most exciting, challenging and significant relationship of all is the one you have with yourself. And if you can find someone to love the you you love, well, that’s just fabulous.

Un gând despre “gandilema

  1. Da…cum e oare aceea vorba….sunt ceea ce vreau eu nu ceea ce vreau altii sa fiu….sau ceva de genu.importanta e ideea 😀 si da asta esti tu si sa nu te schimbi niciodata esti perfecta asa cum esti 😉

Comentezi?

