I’m a party starter!!!


deci, deeeeciiii… e 4:28 AM, sunt in bucatarie si vorbesc cu o prietena din Bucuresti.
la 1:30 eram in Obsession si atunci au inceput cei de la suieeeee paparudeee sa mixeze. au mixat doua ore 🙂
a fost unul din cele mai faine party-uri ever; mi-am tras si o poza misto cu un tip dulcic 😀 (ui’ jos ce bine ma tine)
astept sa vad si restul pozelor de la parteeee. cert e ca am fost in primul rand, am avut loc sa dansez si aveam o stare de milioane. LA CAT MAI MULTE patry-uri asa! (inca mai astept poze :P)


Aici si Video ( via @partytude )

Un gând despre “I’m a party starter!!!

  1. Asa….party timeeeeeeeee…….tine-o tot asa si mai bine.E momentul sa vina si pe strada ta soarele odata cu primavara……….puppici zambarici

Comentezi?

