gandcred

Ce ciudat e animalul asta biped care vorbeste si gandeste. In toata istetimea lui reuseste sa faca prostii mai mari ca el. Nu pot sa inteleg oamenii care nu stiu de bun-simt si de bunele maniere ( macar asa, o idee ) e greu, foarte greu cu unii. Unii zic ca ar fi greu cu mine, ca-s dificila, pun accentul pe lucrurile gresite. Poi ce, daca m-am nascut perfectionista si imi place curatenia?! Imi dau silinta sa fac cat mai multe, cat mai bine. Daca as face galagie si as fi murdara si puturoasa ar fi mai bine? Nu cred. Imi place omul om si porcul fript! Imi place ca omul sa fie om, nu sa mi se afiseze cu un zambet fals si mai apoi sa imi aflu fel de fel de vorbe. Cand nu ceri nimic in plus fata de ceea ce oferi, iesi din afacerea asta mai tot timpul in pierdere. M-am saturat sa caut cale de mijloc si sa fiu eu aceea care trebuie sa renunte. PANA MEA!!!

Un gând despre “gandcred

Comentezi?

