gandvreau

Ghici ce voi face special anul asta de ziua mea?

Exact!
Pe la inceputul lui Iunie o sa ma plimb de o sa ma doara chicioarele… prin vesnicul Paris.
E unul din visurile mele; nu sunt foarte multe si toate sunt realizabile, trebuie sa am putintica rabdare, rabdare pe care am pierdut-o, cred, in pantece la mama. N-am rabdare, asta fiind si unul din cele mai mari defecte de geaman mandru ce mi-s. Dar incerc.
[ mica paranteza pt. cei ramasi in ceata : dupa DOOM vise vs. visuri treaba sta cam asa –> vise(imagini în somn) / visuri(aspiraţii) ]
…asta asa ca sa nu credeti ca visez feeric si ma exprim de nebuna pe blog.
Si cum, dupa cum bine am observat, unele visuri care initial pareau atat de greu de atins mi s-au facut palpabile, am pus mana pe ele si le-am luat asa incet incet, am observat ca, din bugetul meu de student si fara serviciu, reusesc totusi sa-mi satisfac cate un rasfat asa mai piperat la pret; sa ziceam ca azi mi-am pus in minte ca la anu sa-mi iau masina, la anu o sa o am, fara eforturi extraordinare din partea mea. In 2007 visam la un aparat digital si, in ianuarie 2008 mi-am luat un canon timid dar bun, luat din banii mei care, teoretic, trebuiau sa ajunga la rata de scolarizare pt. faculta, dar in anul 2 am intrat la buget si : ta daaaa!!! Mi-am luat un pui de Canon. Atunci am zis : hmmm, PC-ul meu suna foarte enervant si ditamai monitorul mi-e greu sa-l iau de pe birou sa-l pun pe pat si m-am decis: VREAU LAPTOP! In Ianuarie 2008 m-am angajat si dupa o jumatate de an mi-am luat laptop din banutii mei. Long live ASUS! Dupa ASUS am zis, vreau sa-mi gasesc o gasca faina de fete si sa ma mut din camin. In toamna lu’ 2009 m-am mutat in chirie intr-un cartier misto. Partea cu gasca faina e discutabila, important e ca acum , azi 11 Martie, pot sa declar ca sunt fericita si am, intr-o oarecare masura, cam tot ce mi-am dorit.
Siii, pt. 2010 mi-am propus sa ajung, de ziua mea, in Paris, Franta.
Am inceput sa pun bine ceva banuti (si bineinteles ca o sa apara urgente si o sa trebuiasca sa sparg pusculita) si de ziua mea, in 3 Iunie o sa ma trezesc sub un alt cer, respirand un alt aer si o sa pot zice Bonjour Paris ! Aujourd’hui je voudrait chante LA VIE EN ROSE


am ales varianta cu imagini din Jeux D’enfants. E in top 5 la filme favorite.
Paris, vin. Mai incet, da’ vin!

3 gânduri despre “gandvreau

  1. ce frumos suna. iti tin pumnii, mai ales ca si eu vreau de ziua mea in londra. asa ca te inteleg la partea cu visuri. huug

  2. ce frumos! Bravo! Sustin visul tau! recomand doar sa iti iei din timp bilet de avion si daca ai nevoie de cateva ponturi sa mi le ceri, caci am fost si eu la paris tot din cluj. deci s-ar putea s ate ajute! Iti tin pumnii

Comentezi?

