gandspun

Ziua e cum ti-o faci, oamenii sunt cum ii inveti sa fie cu tine… cel mai ciudat e cand daruiesti numai bine si primesti orice altceva decat ceea ce te asteptai.
O zi insorita se poate schimba relativ repede. Vin niste nori si jup, numa’ vezi ca incepe sa ploua. Oamenii sunt ca si vremea. Acum pot fii intr-o stare buna si in urmatoarele cinci minute sa tune si sa fulgere.Depinde de tine si depinde de el.

Admir oamenii destepti care stiu sa ia prostul si sa-l lamureasca far sa iasa scantei. Am mare noroc sa cunosc oameni din toate felurile posibile, tocilari fixati pe anumite chestii cu obloane si limitati, oameni faini care nu-s tocmai de nota zece la faculta si poate sunt chiar restanti, dar care vad lumea si viata altfel decat o vad tocilarii. Stiu indivizii care vad numai partea naspa a lucrurilor si se plang si se fasaie si iar se plang si toate li se intampla numai lor si toate-s gri si gri is toate. Unii mi se scuza de anumite intrebari adresate din curiozitate sau de dragul conversatiei si apoi imi spun ca sunt prosti sau se fac singuri in toate culorile posibile. Crede-ma, stiu deja daca esti prost sau nu si, daca imi repeti lucrul asta o data la cinci minute deja evoluezi la stadiul de idiot! so stop it!
Am inceput avand o idee in minte si bineinteles ca am luat-o pe alt drum numai de la o samanta de idee care a picat si care acum se dezvolta in fertilul pamant al neuronilor gri de pe pamantul din interiorul cutiei mele craniene.
O clipa sa ma adun.
Asa…
In zilele mele de invidid indragostit si cu fluturasi ingerati din greseala mama imi zicea ca sunt mai buna si am mai multa rabdare, ca vorbesc si manifest altfel. Buna observatia si da, recunosc, eram altfel si sper sa fiu iarasi altfel si sa se instaleze permanent acea stare in care toate-s scuipate cu un strat de praf roz si sunt mai usor de observat si de trait cu ele.
Zilele trecute o prietena draga mie a trecut printr-o mini depresie si era putin sifonata. Ea de fel are rabdare cu mine si stie sa-mi dea delicat peste mana, asa incat sa nu fiu nevoita sa i-o intorc. Eu, copil cuminte in majoritatea timpului, imi permit cateodata sa mai fac cate o boacana (asa sa nu ma plictisesc) si bineinteles ca Claudia a observat miscarea si brusc si-a schimbat tonul si mi-a dat o palma care doare si azi (morala, nu altfel). Toti avem toane si toti vrem roz dar niciunul nu primeste, nu primim.
Concluzia ?!
Esti mai bun cand iubesti.
Iubeste si fii mai bun mereu, nu doar de trei ori pe an: de Pasti, de Craciun si Anu Nou cand primesti fel de fel de mesaje cu: e timpul sa fii bun si alte bullshit-uri dinastea.
De ce nu putem fii in stare asta mereu ? De ce sa nu te trezesti intr-o dimineata si sa faci incalzirea si sa te pregatesti de exercitii de bunatate iar apoi sa fii bun toata ziua si sa repeti figura in fiecare zi?
Nu ma intereseaza refularile tale, nu ti le arunca pe mine. Te risti sa primesti inapoi niste bolovani de cuvinte de o sa cazi si nu o sa stii in ce furtuna te-ai invartit in ultimele trei minute, timp in care te rafuiai cu mine. Ai gresit persoana. Mergi canta la alta masa, n-am marunt.

Comentezi?

