[ m u : v i ]

Doar ce am terminat de urmarit pt. a doua oara un film ce mi-a placut foarte mult – The Lake House.
Nici de data asta n-am putut sa ma abtin sa nu las vreo doua, trei lacrimi pe perna. Ultimele cinci minute din film sunt foarte intense si na, noi femeile cum suntem mai sensibiloase, repede ce am si reactionat. Am bufnit in plans si Claudia mai ai avea ompic, dar cand m-o vazut pe mine plangand a inceput sa rada, altfel plangea pana maine ( asta a recunoscut ulterior ).
In momentu de fata am doar cinci filme de dragoste care m-au impresionat si pe care le-as revedea oricand.

1. What Dreams May Come

Aici trailerul :

2. Wicker Park

Aici trailer :

3. The Lake House

Aici trailer :

Se pare ca asta nu vrea sa se incarce aici, doar pe tub. 🙂

4. Jeux D’enfants ( Love Me if You Dare )

Aici trailer :

5. City of angels

Aici trailer :

To Be Continued…

3 gânduri despre “[ m u : v i ]

  1. Primul il are ca protagonist pe unul din cei mai buni actori ai tuturor timpurilor. AL doilea nu m-a convins. Al treilea e cu Gagicarul acela care in toate filemele in care joaca are acelasi temperament, aceeasi mutra. Deci primul e cel mai bun.

  2. ca sunt preferatele tale, ai dreptate. dar ca nu trebuie sa-mi placa nu stiu. avand in vedere ca filmul e facut pentru public, inseamna ca el are scopul sa placa lumii. Iar mie nu mi-a placut decat primul. Si al treilea merge.

Comentezi?

