pot zice ca…

sunt fericita 🙂

zilele astea am realizat asta

nu am nevoie de multe pt ca sa fiu asa;

un zambet prins din intamplare in oras – il captez si il tin o perioada; o privire timida a unui copil a carei mana am tinut-o in bus ( pt. ca asa-mi veni ) inclusiv a mea Missy ma face sa rad si asta far sa vrea ea neaparat, o ador cand doarme; are niste pozitii de somn tare interesante

exista cativa pioni importanti in jocul vietii mele: prieteni si amici care au o influenta mare asupra mea; un zambet sau o lacrima de-a lor le simt si eu si tot asa atunci cand sunt suparata ei ma ajuta sa ies din starea cea ploioasa

Va multumesc ca, intr-un fel sau altu sunteti alaturi de mine. fie ca sunteti la Cluj, Constanta,Petrosani, Brasov sau Bucuresti intr-un fel mereu sunteti aproape de mine

Mersi Claudia, Ditza, Linco, Phlo, Dani, Rodica, Ioana, Claudiu 🙂

Comentezi?

