promite-mi nimic

Suntem fiinte ciudate.

De ce sa spui, sa promiti ceva si apoi sa te faci ca ploua ?!
Nimeni nu-ti cere mai mult decat poti face.
Nimeni nu te poate judeca pt. felul tau in care iti faci rutina, dar daca promiti ca faci ceva fa-o!

Mama ma-sii de ea treaba!!!

Unii tin minte prea multe si altii ar vrea sa uitam una alta; bineinteles, e foarte bine sa poti uita durerile ce te-au incercat, esecurile si momentele low din viata ta.

Ce-i ciudat e ca tocmai alea-s mai greu de uitat.

Stii ce se spune? Sa nu promiti nimic unui copil daca crezi ca n-o sa poti sa te tii de cuvant. ( asta-i de tinut minte ! )

Inca mai tin minte cand, pe la vreo 15 ani mi-au promis ai mei role de silicon. Eram asa fericita, stiam ca in urmatoarea zi de salariu a tatei o sa am role si ma si vedeam „zburand” prin Bistrita. Si na, sa vezi: am implinit 23 de primaveri si acum nici nu se mai pune problema sa primesc asa ceva. Vorba mamei: „Esti mare acum, tre sa am ganduri mai serioase, nu datu pe role. Plus de asta, Cristina draga, daca faci cumva si pici ( cazi ) tata te-mprastii.” Intr-un fel are dreptate, dar totusi inca e dreptul meu sa tip si sa fac urat si sa zic : noooooooo, ai promis!

Mi-am luat gandul de la alea, erau dorinte copilaresti, intr-adevar dar ce-i ciudat e ca inca tin minte.
Tin minte multe detalii de genu. Imi amintesc chiar ca o fosta colega de facultate m-o imprumutat cu 50 de bani si nu i-am mai dat inapoi 😀 Tin minte ca una din colegele de apartament, Mihaela, a promis prin toamna ca atunci cand are putin timp liber o sa faca clatite. Bineinteles ca nu a mai facut. Din partea colegei de camera retin ca mi-a promis ca spala bolul lui fishy 😛 ca o sa iesim in club candva si ca o sa facem o gramada impreuna. Tin minte prea multe chestii irelevante pt. interesul meu si asta ma enerveaza.

Eh, ce misto ar fi sa tin minte toate chestiile legate facultate ( riscam sa primesc titlul de dr honoris causa ) in schimb retin detalii care pe mine direct nu ma prea ajuta.

Am vorbit de promisiunile altora catre mine si nu numai, acum sa zic si de promisiunile mele catre altii. Am zis, am facut! Nu ma trag pe fese sau sa ma ascund dupa dejet.

Apropo de amintit si de uitat, cica femeile se ingrijoreaza de chestiile pe care barbatii le uita si barbatii se ingrijoreaza de chestiile pe care femeile si le amintesc :))

Comentezi?

