Liebe ist für alle da

Stiu de vreo cateva saptamani de Tuborg Green Fest. ( Tuborg a fost sponsorul principal pt. festivalul de la noi din tara.) Festivalul cunoscut mai mult sub numele de Sonisphere Festival a adus la Bucuresti nume grele ale muzicii rock : Manowar, Metallica, Alice in Chains, Anathema si bineinteles RAMMSTEIN. Au concertat mai multe formatii, astea pe care le-am numit sunt formatiile de care am mai auzit si pe care le-am mai ascultat. Putin, prea putin rock am ascultat dar ia sa vezi ca am ajuns la festival si acum numa rock ascult. De aseara de cand am ajuns de la Bucuresti si inclusiv acum ascult RAMMSTEIN .



De vreo doua saptamani, nu mai stiu exact, Tibi si-a luat biletul pt. ziua a treia de la festival si i-am zis ca o sa merg cu el la Bucuresti, na… drumul e luuuung (cat o zi de sesiune) si parca e mai usor cand mergi cu cineva 11 ore cu trenul.
Am inceput sa ascult RAMMSTEIN acum vreo luna,bineinteles ca inainte auzisem de ei dar nu ii ascultam decat foarte rar.

Formatia si ceea ce canta ei nu e tocmai pe gustul tuturor, mai ales ca majoritatea pieselor, de nu toate, au conotatii sexuale – normale si mai putin normale. Pe langa ceea ce canta, formatia e renumita si pt. showul extraordinar pe care stiu sa-l faca. Prezenti in industria muzicala de vreo 16 ani au pe piata 7 albume pt. care au si primit o gramada de premii.
Na, si a venit ziua cea mare si lungaaa. Ne-am luat biletele de tren pt. Sambata seara la 23:13. Ajunsi in tren am aflat ca locurile nu erau tocmai cele mai stralucite si astfel nu am ajuns foarte odihniti la Bucale, dar bucuria si emotia marelui eveniment care avea sa urmeze ne-a tinut in priza toata ziua.
Tibi intrase la concert de la vreo 12 sa prinda locuri faine si eu mi-am umplut ziua de Duminica plimbandu-ma cu Phlo prin Herastrau, Cismigiu, prin Universitatii si pe unde am mai ajuns. M-am plimbat in ziua aia cat pt. o saptamana. Pe la 18 am ajuns la Phlo acasa unde am facut un dus, am papat praji si am mai povestit oleak 😛 La 20 juma am plecat spre Romexpo cu tramvaiul 41. M-am plimbat si cu el vreo 15min si apoi am ajuns in zona concertului.
Dupa 10 minute de la inceputul concertului celor de la Rammstein eu eram dupa gard undeva in stanga scenei si incercam sa vad ceva ceva din concert. La un moment dat au venit doi organizatori, unul cred ca era roman si celalalt german. Aveau vreo SASE invitatii pt. concertul care incepuse si… am fost pe faza, m-am bagat in zama si am primit o invitatie si am intrat in multime. Cand le-am multumit mi-a zis neamtu ca e din partea Tubog-ului, neaparat o vrut el sa specifice asta. Si i-am multumit in romana si apoi in engleza de vreo doua ori. Cel mai ieftin bilet pt. ziua a treia a festivalului era 200 de lei deci… da 😀 am fost tare norocoasa ca am primit invitatia. Nu mai stiam de unde sa ma adun, eram cu invitatia in mana si vroiam sa-l gasesc cat mai repede pe Tibi in multime. Cand am vazut ditamai multimea am zis, las’… ne-om gasi dupa. Au fost 90 de minute de Ramm-Stein \m/ si au fost ABSOFUCKINGLUTLY great!!! Mersi TUBORG!


Rodica, o prietena care era si ea la concert, mi-a zis ca de obicei recitalul lor dureaza FIX 1H45. Atat a si durat. Au cantat 16 piese si au depasit asteptarile tuturor fanilor si curiosilor de acolo.
Inca sunt sub efectul RAMMSTEIN, ieri fredonam un refren, nestiind mai multe versuri si azi, ii ascult de cand m-am trezit.
Dupa concert am mers in Hard Rock la un suc si mai apoi la Mec de am mancat si dupa aia ne-am plimbat in nestire. Adica na, prima oara am cautat Piata Unirii (locul meu preferat din Buc.) apoi Casa Poporului si dupa aia un non-stop si drumul spre gara. Oficial, de la 12juma ne-am plimbat pan la 5juma. Cum ziceam si mai sus, plimbare cat sa-mi ajunga pt. o saptamana. Nu mai stiu prin ce zona am ajuns dar la un moment dat erau sa ne pape doi caini. Unul a latrat si ne-a urmarit cateva minute si dupa ce am plecat din zona aia, pe la 3, am mers linistiti inca vreo ora si apoi ne-a urmarit un alt catel, asta mai linistit, venea dupa noi far sa-i fi dat ceva de mancare sau sa-l fi bagat in seama. Am avut o gramada de stari in numai 24 de ore. Pff – nesomn, adrenalina, foame, dor, frica, oboseala si, sa nu uitam de bucuria zilei si de nebunia celor 105 min de RAMMSTEIN.
Am mers cu trenul in total 21 de ore pt. 1:45 de minute de adrenalina, dar s-a meritat.
Nedormita de sambata, aseara cum am pus capu’n perna am dormit ca lemnu.

P.S – inca ascult RAMMSTEIN

P.S.S – o sa mai ascult 😀

2 gânduri despre “Liebe ist für alle da

  1. Bineinteles ca m-a prins si pe mine febra Rammstein. Nu stiu cat o sa dureze 🙂 cred ca invitatia primita de la tuborg si posibilitatea de a sta intr-o multime de 30000 de oameni care simteau orice beat a contat ft. mult.

Comentezi?

