mmm… Sex

Imi amintesc si acum un moment caraghios care se pare ca conteaza in evolutia acestei fetite care avea sa devina intr-o zi adolescenta. Eram la inceput de pubertate, cred ca aveam vreo 12 ani si tin minte seara in care, cautand ceva interesant de vizionat la TV in speranta ca somnul o sa-mi bata pe la fereastra, am gasit canalul cu patratel rosu. Curioasa ce se intampla acolo am stat putin sa vad ce fac aia doi indivizi aflati in plina nuditate. Fara rusine erau unul peste celalalt, isi faceau chestii si eu ma uitam mirata, nemaivazand asa ceva pana atunci si ma gandeam – ioi, ce-i face nenea ala lu tanti aia, ea de ce nu fuge?
Siii… pe cand ma uitam eu mai chioras la aia doi nerusinati a intrat mama in camera sa-mi zica noapte buna. Bineinteles ca m-a certat si mi-a zis sa nu ma mai uit. Am intrebat ce faceau aia doi acolo si ea mi-a zis ca se joaca dar e ceva joc de oameni mari (parca asa a zis) si eu i-am zis ca eu nu o sa ma joc vreodata asa.
Bineinteles ca anii au trecut si am inceput sa inteleg importanta si necesitatea acestui joc intre oamenii mari.
Imi amintesc si perioada in care, multe dintre prietene si colegele de scoala visau sa devina profesoare profesori si doctorite doctori pe cand cresteau mari si eu vroiam sa ma calugaresc. M-am gandit serios la asta. Bine ca mi-a trecut.
Si mi-a venit si mie timpul sa ma joc 😀 tin minte exact data si cum a decurs jocul.

Era 10 Martie 2007 si partenerul meu de joc era exact cum mi l-am dorit. Se numeste Ciprian si relatia nu a durat foarte mult. Era in alt oras pt. studii si na, nu am rezistat prea mult impreuna dar sunt fericita ca prima oara, primul joc s-a intamplat ca la carte.
Pentru mine Sexul e un subiect destul de greu de discutat. Hmmm, parca e facut sa-l practici, nu sa-l discuti, dar sunt dati cand e fun sa-l discuti. Fun sau musai Sexul e un subiect sensibil si greu de discutat.
Cred ca stiati, sau daca nu stiati o sa aflati acum, in primii doi ani se destrama jumatate din casnicii.
80% din relatii se destrama din nepotrivire de caracter. Si celelalte 20% la fel, doar ca numim altfel: inselare, parasire domiciliu si mai stiu eu cum…
Asadar si prin urmare cred Sexul este Barometrul unei relatii si, daca Barometrul arata rezultate bune si foarte bune inseamna ca si relatia o duce destul de bine. Pe primul loc e comunicarea, respectul si apoi sexul.

UPDATE

Sexul defineste relatia sau relatia (isi)  defineste sexul ?

E atat de important sa actionam instinctele animalice incat ajungem sa punem celelalte elemente ale relatiei pe locul doi?

Hm…

Cred ca atat o relatie cat si sexul din ea  luate separat impreuna sunt asemenea unei perechi de pantofi extraordinar de frumosi. In cazul in care acestia nu se potrivesc si nu te simti comod in ei indiferent oricat de mult ti-ar placea exteriorul lor, va trebui sa renunti la ei si eventual sa cauti o alta pereche.

3 gânduri despre “mmm… Sex

  1. Interesant subiect, ideea e ca aparent e un subiect greoi, apoi cand lucrurile curg de la sine e poate mai usor decat oricare alta activitate.
    Din punctul meu de vedere numitorul comun al acestui subiect e atractia, daca exista atractie devine un joc placut. De fel nu agreez sexul de ocazie cu persoane antrenate pentru asa ceva, e poate doar o nevoie fizica cu o persoane care poate o vezi odata si apoi n-o mai vezi niciodata pe cand atractia fata de cineva face ca totul sa devina mai incitant si mai placut.
    Referitor la barometrul unei relatii, sexul tine relatia stabila un timp, apoi devenind frecvent si cat se poate de comun nu cred ca mai poate acoperi certurile, neintelegerile sau alte lucruri care destrama o relatie.

    Legat de ultima mea prietena pot spune ca a fost deliciul multor seri pana cand ceva a rupt totul si acum sunt amintiri. Depinde mult de persoane 🙂

  2. Mdea, tot eu anonimul :)) stiut de toata lumea. Distractiv subiect care poate deschide un topic. Subiect cantat, filmat, ridicat in slavi si tie iti vine greu sa vorbesti despre??? Sincer, eu cred ca e vorba de un complex undeva pentru ca in ziua de azi vorbesti de sex ca si cum ai spune ca ai fost la fast-food pentru un hamburger. Toate cele bune; astept reactia:))

  3. nu stiu cui trebuie sa raspund 🙂 mersi de comment. Mi-e greu sa vb despre pt. ca e un subiect care se aplica nu se discuta; in intimitate se poate vorbi despre; atunci cand ai incredere in partenerul tau, atunci poti face si spune multe 😛

Comentezi?

