second chance

Cred in a doua sansa in absolut orice.

Cred ca maine poate sa fie mai bine ca azi. Bineinteles ca poate fi si mai rau ca azi, depinde din ce unghi vrei sa vezi lucrurile.

Toti suntem tristi cand printr-o cearta (sau mai multe) avem impresia ca am pierdut un prieten. Toti suntem putin plouati cand ajungem sa ne despartim de persoana draga, dar poate ca asa e mai bine.

Trebuie sa trecem prin anumite faze, sa ne calim si sa aflam astfel cine suntem cu adevarat si ce vrem de la viata.

In legatura cu facultatea de Litere mi-o cam dat cu virgula. In iunie m-o picat un prof la Gramatica Latina. Au luat note de trecere 7/44  din grupa care a mers la examen deodata cu mine. Stiu, n-am nicio scuza, puteam toci zi si noapte cu cinci luni inainte de examen, dar n-am facut-o. Asta este.

Dar, viata iti da cate o a 2a sansa in fiecare zi.

M-am inscris la a 2-a facultate – La Facultatea de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării – sectia Publicitate si mi-s tare fericita, abia astept Octombrie.

Tinandu-te de a 2-a sansa poti repara ce ai gresit ieri si iti poti construi un „maine” mai bun. Toate depind de tine.

The furure is bright – the future is blue 😛

Comentezi?

