relevatie

Intr-una din serile trecute  Missy era hyperactiva si eu stateam in pat sperand la un somn instant. Bineinteles ca nu a fost asa. Intr-un final Missy a adormit si eu inca imi cautam linstea in asternuturi.

In linistea noptii auzeam si urmele de praf ce se asezau pe mobila si, atunci, pe cand eram pregatita sa parchez il aud pe asta micu.Pe cand sa adorm un tantar era planton la perna mea. Era tantarel. Sa-i zicem Tzantz Jr. Ma bufnise rasu dar m-am linistit nitel ca sa aud serenada acestui mariachi. Da era anemic saracu, sau era in prima zi pe campul de lupta. Era asa de sweet ala micu ca era cat pe ce sa-l prind in borcan si sa il cresc as my second pet :D. Nu stiam care era baiu cu el. Am mai auzit tantari, da sunau a fi dinaia fiorosi, mari cat unghia de la degetul mare de la picioru stang. Asta era mic si vai de capu lui. Sau, era mare dar oleaca ametit de la sangele rece ce-l bause initial de la Missy.

In noaptea aia am avut o relevatie.

Tantarii pot fi tare scumpirici.

Multe pot fi asa. Trebuie doar sa te opresti din ceea ce faci si sa deschizi urechile.Multi aud, putini asculta.

PS – titlul e gresit intentionat

2 gânduri despre “relevatie

  1. Draga Cristina, vad ca ma ai in blogroll, daca vrei sa il mai tii acolo, o sa te rog sa il schimbi de pe sigina.com in sigina.ro, ca am schimbat domeniul. Nu am nevoie de cititori romani pe .com acum. Multam

Comentezi?

