Liniste pe mare.

A venit si toamna.

(culmea e ca) Odata cu prima ninsoare in Bucegi ne-a palit un val de frig. A tinut mai bine de-o saptamana. Bine ca a trecut.

Din fericire saptamana trecuta si saptamana asta toamna s-a combinat cu primavara si ne-a servit o portie bunicica de soare.

Eu sunt ca vremea. Ma schimb de la o saptamana la alta. Schimb una alta si apoi revin la eul de saptamana trecuta. Pe parcurs invat ce mi se potriveste si ce nu e de mine. Deci, e de bine!

Am schimbat cartierul, casuta si prietenul.

In zece zile incepe si facultatea. Odata cu venirea toamnei imi dau o sansa de a lua-o de la zero si de a gresi mai bine de data asta.

Sa gasesc un job care sa-mi placa sa-l practic si apoi pot sa zic: da, sunt fericita!

3 gânduri despre “Liniste pe mare.

  1. Am o mică sugestie (sper să nu fie cu supărare): schimba fondul deoarece nu se văd coloanele din dreapta 🙂

Comentezi?

