prima mea zi de student – pt. a doua oara

Luni a fost festivitatea de deschidere a anului universitar 2010-2011  la Facultatea de stiinte politice, Administrative si ale Comunicarii.

A inceput putin dupa ora 12, amfiteatrul fu plin si studentii nerabdatori. Ce m-a bucurat cel mai tare a fost faptul ca profii nu-mi pareau morocanosi si nu-s babalaci dinaia ca majoritatea de la Litere.

Speech-urile celor de la catedra nu au fost lungi si plicticoase. Ni s-a reamintit ca am facut o alegere buna ca am ales Publicitatea ca specializare si tot atunci am aflat ca in tara aceasta specialitate se gaseste decat in trei orase: la noi in CJ, Bucuresti si Timisoara. Suntem a doua generatie care „gusta” din stiinta advertisingului, avand in vedere ca sectia s-a infiintat anul trecut.

Profii imi par ok momentan, sa vedem dupa ce incep cursurile si seminariile. Am vreo patru profi tineri si astia inca mai au rabdare si altfel o sa fie cursurile, respectiv seminariile. Tutorele nostru de an e o tipa cu doi ani mai mare ca mine. Am vazut’o tot un zambet si cu mici emotii.

Cand mi-am vazut colegii am avut un deja-vu. Ma simteam ca in 1Octombrie 2006 cand am intra in amfiteatrul facultatii de Litere si nu cunosteam pe nimeni. Acolo vazusem oameni cu chipuri crispate si cu pumnii stransi si relativ umezi de la emotii. Fiecare vazandu-si de locul lui in banca. Putini care ziceau vreo vorba in stanga sau in dreapta. Atunci am depistat si modelul, cea mai frumoasa fiinta de la Litere, apoi tocilarii si putinii baieti. Dincoace, la Publicitate am vazut ceva mai multi baieti si fete mai cochete, frezati si domnite imbracate de iesit in club.

Fiind la o facultate de comunicare avem norocul la niste secretare pur si simplu incredibile.  Facultatea se mandreste cu cele mai misto secretare :). Secretara de la CPR (Comunicare şi Relatii Publice) si a noastra de la Publicitate is exceptii in domeniu asta. Am intrat in contact cu o gramada de secretare, dar nicaieri ca ale noastre – incredibil de linistite si bine organizate.

So far, so good! 😀

4 gânduri despre “prima mea zi de student – pt. a doua oara

Comentezi?

