2day

Cum ziceam si in articolul anterior – cele mai importante victorii sunt ale tale cu tine 🙂 Si sunt o campioana. Am castigat-o si pe asta. Bine, mi-a luat vreo juma de an sa trec peste dar sunt aici – alive and kicking. Avand in vedere ca din greselile altora nu ai cum sa inveti ai dreptul la greselile tale, greseli din care inevitabil inveti ceva – daca nu din a doua incercare, poate din a treia sau a patra. Si prin incercare ma refer, mai mult sau mai putin, la esec
Am ratacit intr-un cerc vicios si mi-am facut rau cu mana mea.
Singuratatea nu face bine aproape nimanui. Mai stiu mofturosi care cauta sa fie cu cineva, dar nu fac din asta such a big deal. Trebuie sa invat sa fiu si eu asa. Si cum se invata cel mai bine ceva? Prin greseli repetitive.

Toti avem un reper, un top 3 cei mai buni kissers si asa mai departe. Desi stim ca nu e frumos sa compari si ca e bine sa o iei de la zero cand vine vorba de orice fel de relatie, din pacate toti comparam si avem asteptari. Daca nu iese bine, mai incerci o data cu cel cu care ai facut „click” si/sau cu cel pe care il vedeai the one si bun de luat de mana si de fugit in lume. Se pare ca acum mi-am pierdut reperul. Nu mai am borna de la km0 la care m-as putea intoarce oricand m-as simti pierduta. Astfel ma intorc la mine. Ma cert si ma impac si ma primesc inapoi cu mine in pat.

Daca reusesti sa fii impacat cu tine ti-e suficient. Si mi-e.

2 gânduri despre “2day

  1. Bună viziune. Cred că ţi-a fost destul de greu s-o creionezi, îmi imaginez că-ţi e greu s-o păstrezi şi poate că uneori o vei urî. Dar e singura înţeleaptă. Până la urmă, ai de unde alege. Sau nu? Important este să te străduieşti să cauţi, nu să dai înapoi. Am două postări pe blog – femei singure, dedicate prietenelor mele singure, cu care ies adesea şi care suferă de două ori – o dată din lipsa iubirii, a doua oară pentru că sunt ironizate că au ele ceva… de sunt singure. Cred că e cazul să mai şi oprim şuvoiul durerii. Bucuria este prima dintre prietenii pe care trebuie să-i avem. Spor-t la toate lucrurile pe care te-ai înhămat să le faci!

Comentezi?

