2:40 AM

Teoretic ar fi trebuit sa dorm la ora asta.
Practic > mi-am aerisit creierii stand in geam si uitandu-ma la stele.
Am inchis ochii pt. o clipa si m-am gandit ce m-ar face fericita la ora asta.
Cred ca daca as fi fost intr-un accelerat, singura in compartiment si cu castile in urechi ascultand ultimul GDJB as avea un ranjet tamp pe fata si nu as simti foame sau somn.
Destinatia finala ar fi Timisoara.
Mi-e dor sa beau un latte macchiato la Mec in piata Operei.
Apoi fac returu si ma intorc la rutina mea de toate zilele. Rutina care imi face bine.
~
Imi place sa ma rup de totul meu si sa ma urc in tren far sa stie lumea incotro am luat-o.
* note to self: do that again, soon! *

Un gând despre “2:40 AM

Comentezi?

