curg

gloante care taie in carne vie
puncte care ard si lasa urme
sunete ce ies din nestire
si strica ziua si seara vie

devin bucati rostite moarte
si sa vrei nu le poti intoarce
uita tu, daca vrei si poti
sa-ti lasi inima premiu la sorti
si sa dormi linistit c-ai fugit
*
azi e maine si ieri nu doarme
lasa urme, sange, coate
suturi in gand, durere si pathos
lacrimi si urme de le vrei intoarse
nimic mai mult decat sa coasa
in pielea ta cu ata alba
dureri in maduva si piept
dureri de ieri de ard si azi
in unul piept, gand si vis
c-am uitat ca ti-am mai scris
in lacrimi,pixeli si nesomn
sa plangi tu de-acum, sa plangi de zori
*
ca a tale lacrimi ploua acum
ploaia mea s-a oprit demult
ies stele, vise, zambete
renunt la vis, juma de an

visezi o ceasca si-o vezi plina -imi zic-
si ea era goala, murdara si mirosea a jeg
a uratului ascuns sub o masca
a minciunii ascunse de-o fata
renunt, am castigat
sau mai bine: nu s-a intamplat

[ E bine sa te uiti prin foldere vechi de care ai uitat. Textul e scris prin Iunie si imi apartine. O prietena zice ca e o refulare simpatica. Asa si trebuia sa iasa.]

Un gând despre “curg

Comentezi?

