LMA♥

Anul 2010 a fost un an bun din toate punctele de vedere. Anul 2011 va fii si mai bun. Nu cred asta, sunt sigura. Am alaturi oameni faini si facultatea imi ocupa o gramada din timp, restul il ocupa prietenii din CJ si cei de acasa (Bistrita).
O sa fie examene si o sa fie alte incercari si sunt sigura ca voi trece cu bine prin ele.

Te rog sa intri in noul an cu zambetul pe buze.
Lasa trecutului ce e al trecutului si hai sa profitam la maxim de tot ce are prezentul de oferit.

Tin sa multumesc, pe aceasta cale, celor care mi-au dat pumni la ficat si m-au doborat.
M-ati invatat sa invat din greseli si sa o iau de la capat folosind alta metodologie, incercand astfel sa nu mai gresesc cum am gresit odata/o data. (merg amandoua)
Iubesc, sunt cea mai norocoasa ca am alaturi cativa oameni faini pe care ma pot baza.

La anu sa ne facem timp sa gresim mai bine.

La multi ani!

3 gânduri despre “LMA♥

  1. Sper ca anu asta sa avem timp mai mult sa gresim impreuna nu de la sute de kilometrii distanta ca si in 2010. Sa ai parte de tot ce iti doresti anul asta
    Pupici de la distanta :*:*:*:*:*

Comentezi?

