incet incet

Update:
dupa Paracetamol sinus, ACC200, Hexoraletten si Rhinathiol ma simt mai bine, somnul si-a reintrat in drepturi si tusea e mai blanda.

Cred ca din raceli ca a mea se murea pe capete acum cateva sute de ani.
Noi avem medicamente care iti curata gatu in asa hal incat simti sa faci derdelus pt. ca sa iasa un plaman la plimbare. Cand tusesc ma doare capu si apoi gatul. Am temperatura intr-una. Capu’ mi greu de parca as fi intr-o stare continua de mahmureala grava. E a treia noapte cand nu pot dormi pur si simplu. Cu chiu cu vai, adorm 2 ore, ore in care visez tabele si definitii. Cand mi-e cald, cand mi-e frig :(. Nu am pofta de mancare si sunt, in permanenta, foarte nelinistita.
PLM, da rau moment si-o gasit raceala asta sa ma chinuie. Cineva trebuia sa o anunte ca e plina sesiune si ca acum, mai mult ca niciodata, trebuie sa dorm noptile.
Dupa simptome e posibil sa fie o „preafrumoasa” bronsita.
Asta e, niciodata nu stii cat ti-e de bine pana ti-e rau!
In alta ordine de idei, am mai descoperit doua piese care ma obsedeaza si mi-s pe repeat atat acasa cat si in deplasari.

Azam Ali – Endless reverie ( Bentley & Smitty mix )
Bonobo – Kiara

2 gânduri despre “incet incet

  1. Hello. Nu stiu daca tin bine minte, dar cred ca la tine pe blog am vazut candva un filmulet cu un tip care isi scoate inima din piept la propriu si i-o da prietenei lui care il paraseste. Poti sa imi confirmi daca aici l-am vazut si cum se numeste? Am dat search dar nu am gasit. Mersi mult!

Comentezi?

