iubesc ceapa

E interesant cum, in șase luni de zile, un om îti ajunge la rădăcini și începe să crească pe lânga ele.
Pe Diana am contactat-o, pentru prima oară, într-o perioadă foarte nasoală pentru mine. Atunci era reticentă și distantă, cum era și normal într-o situație de așa natură.
Ca să înțelegi și tu situația o să zic doar atât: amândouă am sărutat același broscoi (în perioade diferite, dăăă).
Ne-am citit on-line și, pentru că am facut click, ne-am promis sa ieșim o data la un suc de hamei.
Venise în Cluuuj pentru anul 1 de master și promisiunea trebuia respectată.
De la un vin fiert băut in Zorki, am ajuns in Janis la bere și, deși nu aveam foarte multe lucruri în comun, decât un oraș și un fost, ne-am împrietenit. Am descoperit un mic Soare (marțian). Soarele ăsta schimba clipa plicticoasă printr-un rîs venit de nici-ea-nu-stie-unde și știa când era de tăcut, când era de făcut treabă și când era de partyuit pân la 5 dimineața.
Și am baut ceaiuri și beri și am vazut circul zburător de zeci de ori și am mai învațat una-alta.
Și acum pleacă.
A găsit la Timișoara ce n-a găsit la CJ. Oameni mai calzi, posibilitati de job mai reale si oricum, ea vroia la TM pentru studii de ceva timp, dar ceva a adus-o întâi la Cluj.

Îi doresc baftă și drumuri dese la Cluuuj.
And don’t be a stranger!

Feeeeeeee

2 gânduri despre “iubesc ceapa

Comentezi?

