jumatate tu, jumatate eu

Se stie deja, dar totusi repet pentru ca mi greu sa accept unele lucruri.
Femeile (unele) vorbesc si vorbesc si vorbeeesc, isi fac griji, se agita si streseaza.
Nu o fac intentionat, asa-s nascute… is genetic structurate sa (isi) complice singure existenta.
Barbatii (unii), in schimb, is foarte linistiti, nu se agita si nu fac planuri. Gandesc pentru azi si, eventual, pentru maine. Nu se supara ca Ion vorbeste ore in sir numai despre durerile lui de cap. Femeile sesizeaza fiecare schimbare in comportamentul prietenilor sai si se supara cand nu-s bagate in seama la fel cum erau ieri bagate in seama. Se supara cand Marioara vorbeste juma de zi numa despre supararile ei si pe ele nu le intreaba nimeni nimic.

Draga prieten: te rog spune-mi ce ai pe suflet si incearca sa intelegi si tu cand un om nu are timp de chit-chat.
Draga iubit: spune-mi gandurile tale cu voce tare si help make things work event better.
E nevoie de realism si e nevoie de comunicare. Ideal ar fi sa se imparta grijile: juma din griji am eu, juma din griji ai tu si impreuna le facem pe toate.
Deal?
Cuplurile si prieteniile care nu comunica suficient ajung sa se destrame din te miri ce motive asa ca, prefer sa imi fac zeci de griji si astept sa linistesteasca celalalt balanta.

Comentezi?

