dorde

Mi-e dor de un parfum.

L-am simtit ieri de pe strada la o domnita.

Era ceva de la AVON, Purblanca sau Celebre

Acel miros mi-a amintit de perioada de liceu, mai mult ca sigur pentru ca acel parfum era preferatul meu in acea perioada.

Intr-o secunda m-am rupt de Cluj si de atunci si mi-am amintit liceul, colegii si momente dragute cu ei.

E interesant cum, un vapor de parfum te trimite inapoi la un moment, la un loc… la cineva.

Ar trebui sa profitam de teleportarile astea sau nu ne face bine administrarea de portii de viata din trecut ?

3 gânduri despre “dorde

  1. Este frumos sa stii k exista ceva placut care sa te transpuna in trecut, intre lucrurile si persoanele care au contribuit cu ceva la formarea ta…a domnisoarei din spatele randurilor.
    Miss u Inna :*:*:*:*:*

  2. E bine sa ne lasam teleportati in trecut. Asa mai intalnim momente in care devenim constienti de ceea ce avem si ne putem bucura de ele, sau, din contra, avem un semnal de alarma ca lucrurile au luat-o pe un fagas gresit.

Comentezi?

