slooh

Cred ca toti avem momente cand ne indoim de existenta unei entitati care vegheaza, ajuta si controleaza tot ce se intampla in jurul nostru.

Eu patesc asta mai ales cand ma supara ceva foarte tare si cand ma bantuie dezamagirile.

Azi, de la ora 22 de cand imi faceam incalzirea pentru mega fenomenul – eclipsei totale de luna – am ramas fascinata de cat de repede se misca Luna pe cer si in ce culori se imbraca in timp ce sta in umbra. Am urmarit-o partial live, cu ochiul liber si apoi online pe un site de specialitate. Am vazut Luna in cele trei faze: intrarea in umbra, luna rosie si iesirea din umbra.

Mi-a intrat in reflex sa ies des pe geam sa prind o gura de aer (mai mult sau mai putin) curat. Ma holb la nori si stele de fiecare data am ocazia si starea necesara.

Acum, la 00:34, am iesit din nou in geam sa astept Luna sa vina de dupa blocul de viz-a-viz (Doamne, ce frumoasa e!) dar vedeam doar cateva raze, semn ca vine in vreo zece minute.
Imi schimb privirea spre alt punct al cerului, de obicei la orizontul din dreapta blocului, in zona cu case. Ma uit la stele si vad doua stele apropiate si mai stralucitoare fata de celalalte. Ma uit si ma uit si vad ca ele misca. Eram blocata. Miscau pastrandu-si constanta distanta dintre ele si mergeau spre alte stele. Le-am urmarit aproape un minut si apoi le-am pierdut din cauza limitei blocului.
In momentul acela ma gandeam: oare daca povestesc cuiva asta o sa ma creada nebuna? Singura mi-am raspuns ca nu ma intereseaza parerea altora, pentru ca oricum parerea lor despre ceva care nu-i intereseaza direct, se pierde dupa cinci minute dupa evenimentul respectiv. Mi-am dat seama ca nu am nevoie de confirmari ca am vazut ce am vazut. Nu stiu exact ce a fost, dar mi-a taiat piuitul cateva minute. A fost ceva neasteptat, frumos si stralucitor. O fi fost avio(a)n(e)? Nu vom stii niciodata.
In momentul respectiv am intrebat pe twitter ceva, dar nu am primit niciun raspuns pe subiect.
Am pomenit mai sus de o entitate si ma refeream la the guy known as God, Jehova, Alah. Acu o ora, cand am vazut miscarea, am luat-o ca pe o … dovada. Dovada la ce?

Un gând despre “slooh

  1. Ce rau imi pare ca nu m-am uitat la cer. oh well. probabil era avion sau satelit. daca chiar exista life beyound, aia ar fi prea smart sa incerce sa se apropie de rasa noastra imbecila.

Comentezi?

