Puzzle

Majoritatea cunoscutilor mei care au un job se plang de faptul ca au intrat in rutina. Din punct de vedere al unui job, mi se pare rutina ceva sigur adica na, stii ce ai de facut maine, poimaine si raspoimaine. Cand stii ca ai 7 taskuri pe care trebuie sa le finalizezi pana la finele zilei (cred ca) ti-e mult mai usor sa iti imparti timpul la serviciu.

Vreau rutina aia prin care trece fiecare angajat, nu ca ar fi o stare ci mai mult un stil de … munca.

Un proiect sau un job ar fi ultima piesa de puzzle care trebuie s-o gasesc acum ca in rest mi-s fericita, dar, fiindca mereu tre sa lipseasca ceva, acum asta lipseste – un job, o activitate productiva.

Ma intreb: ce o sa lipseasca dupa ce gasesc serviciu? Sper sa lipseasca doar cuptorul cu microunde. Dupa aia… mai vedem.

Nu e ca astept sa-mi pice o oferta de job din cer, am depus cateva CV-uri si acum astept raspunsuri. Adevarul adevarat e ca mi-e frica de un job de 6-8 ore de Luni pana Vineri (best case scenario) pentru ca asta ar insemna ca this is it, life gets serious for each one of us. (none of us escapes without the bruises).

Un gând despre “Puzzle

  1. M-am angajat cand am terminat primul an de facultate. Au trecut 4 ani de atunci si sunt ok. E drept ca am zile cand cheful meu de a merge la servici tinde spre 0, dar te obisnuiesti in timp. Cateodata, in concediu, imi cautam diverse chestii de facut ca mi se parea ca ma plictisesc. Dup-aia ma adaptam la concediu, iar cand ma intorceam la servici mi-era greu sa ma urnesc :-))
    Ceea ce am invatat insa este ca e foarte important colectivul in care stai 40 de ore pe saptamana. Cum iti e o a doua casa jobul asta, daca ai colegi dificili si care pun bete in roate celor din jur, cel mai bine e sa te reorientezi.

Comentezi?

