#clujbrandstour – prima editie

Si cum tot ce e frumos trece repede, uite ca au trecut cele doua zile dedicate brandurilor clujene de succes.
Cinci din brandurile vizitate in cele doua zile ale evenimentului sunt in top 50 romanesti dupa BIZZ. (vezi aici)

Primul brand vizitat a fost Jolidon.
Am fost intampinati de doamna Olga Stanciu (director adjunct) si am poftit in sala de conferinte unde am aflat povestea brandului. Totul a inceput in 1993 cu trei masini de cusut iar in prezent firma are 2500 de angajati si exporta in lumea intreaga dar mai ales in tarile orientale. Se lucreaza numai cu furnizori externi pentru ca in Romania nu se mai fabrica nimic la standardele dorite de Jolidon. Am mai aflat ca cel mai simplu sutien implica materiale de la 7 furnizori si cel mai complicat model 23 de furnizori. Jolidon se mandreste cu premii la Paris si cu procent mare cand vine vorba de produsele ajunse pe piata – 90% din prototipuri ajung in colectii.

Dupa Jolidon a urmat vizita la Farmec.
La Farmec am aflat ca 15 milioane de produse ies anual din fabrica si ca isi fac produsele bazandu-se pe propria cercetare, nu sub licente straine.
Acolo am vazut, frumos aranjate in vitrine, produsele Farmec de ieri si de azi. Poate nici nu stiai ca Triumful din bucataria ta e produs tot de catre Farmec. Asa si Nufarul (detartrant). Farmecul a produs si rujuri dar, pentru ca vanzarile nu au fost cele dorite, s-a renuntat la producerea produselor de gen si de aceea firma nu produce farduri, mergand mai mult pe sanatate decat pe beauty 🙂 (exceptie facand, bineinteles, ojele).
Pentru ca am fost cuminti, am fost invitati in laboratorul fabricii si am fost invatati sa ne pregatim singuri parfumul dorit.
Cinci grame compozitie de parfumare, 42,5 grame alcool şi 2,5 grame apa purificata, doua pipete mai tarziu + o sticluta inchisa bine si ta-daaa parfum. Ni s-a recomandat sa il lasam la macerare timp de doua saptamani intr-o foita de staniol in frigider.

Dupa-masa am ajuns la Vitacom in Buna Ziua.
Vitacom e un brand nu foarte cunoscut, poate pentru ca nu a prea facut tam-tam, dar vanzarile cresc si produse comercializate de catre ei sunt din ce in ce mai multe. Au produse proprii, produse Well & Chrome si isi doresc (in mod normal) sa se extinda. In Octombrie firma pregateste o petrecere aniversara (implinind 20 de ani), petrecere la care sunt invitati toti clientii lor.

La TRILULILU vizita a fost destul de scurta. Acolo am aflat ca ca daca ai vrea sa te uiti la toate videourile de pe Trilulilu, ti-ar lua 6 ani si, daca ai vrea sa asculti toata muzica de pe site, ti-ar lua 18 ani. Am aflat de concursul de videoblogging care are premiu un Ipod si ca urmeaza o campanie interesanta (despre care nu putem da detalii, inca).

De la Trilulilu lumea a mers sa manance si apoi spre autocar/masini in directia Taga – undeva dupa Gherla – la „pestera” Napolactului.
Dupa un drum luuung am ajuns si noi la Taga.
Ne-a intampinat un domn si ne-a zis cateva cuvinte despre climatul unic al pesterii care ajuta branzica sa se afume. Acolo se produc patru feluri de branza: Nasal, Alpina (clasic si afumata), Montana si Tarnava. Preferata mea a fost Nasalul. Nu stiam branzica inainte de masa generoasa din pestera, dar acum cu siguranta nu-i voi uita gustul si o sa o caut in magazine. Ni s-a spus ca produsele astea fac parte din categoria delicateselor si sunt putin mai scumpe fata de alte branzeturi. Unele merg cu vinuri, altele merg cu jinars (vin ars) si altele merg si „gole”. Atat de bune sunt. 🙂
Am fost rasfatati cu cele patru feluri de branza, slanina dulce, jinars si placinta cu branza dulce. Am fost peste 30 de bloggeri la masa respectiva si putini au fost cei care doar au privit bunatatile, majoritatea inchinau jinars si consumau minunatiile de pe masa. Sa ne amintim ca, inainte sa ajungem la Taga, TOTI bloggerii mancasera bine, insa delicatesele erau foarte greu de refuzat.
Era sa uit… la fabrica Napolact din Taga, 5000 de litri de lapte (adunat de vacutele din sat) se transforma in branzeturi moi ZILNIC.

Sambata, 10 Septembrie am ajuns doar la degustarea de cafea de la Starbucks. Cele patru specialiste intr-ale cafelei (Aneta Falcusan,Daria Muresan, Monica Muica si Cezara Cartes), ne-au dat spre degustare doua feluri de cafea: Verona si Anniversary Blend – ultima e editie limitata, se gaseste numai toamna. Am aflat cum se degusta o cafea; cafeaua fierbinte se degusta incet, mirosind-o intai si mai apoi sorbind din ea cate o gurita + o muscatura din prajitura „folosita” pentru indulcirea cafelei.

Cluj Brands Tour este un eveniment organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsorii oficiali ai evenimentului sunt: Banca TransilvaniaNapolactVitacomFarmecJolidonUrsus si Trilulilu, iar partenerii oficiali sunt: Best Western Plus Fusion HotelAutonomLudwig Bavarian BierhausStarbucks si Webfactor.

Anunțuri

3 gânduri despre “#clujbrandstour – prima editie

Comentezi?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s