Pub Review – Old Shepherd (Matei Corvin nr. 18, Cluj)

Stiti straduta care duce de pe Memo spre piata Muzeului?

Ei bine, pe acea straduta, pe Matei Corvin nr 18, in locul fostului  Medieval, s-a deschis un nou  pub  OLD SHEPHERD.

La deschidere am ajuns inainte ca localul sa fie plin de curiosi si mi-a placut ca am fost intampinata de staff cu zambetul pe buze. Fiecare persoana din pub a primit fie un shot de whisky, fie cu un pahar de sampanie. Norocosii au baut si una si alta. Preturile sunt accesibile si muzica e comerciala, dar e aleasa cu gust.

Dupa o mica discutie cu patronul, Debreczeni Iosif (aka Bobi), am aflat ca pub-ul il reprezinta in totalitate, asa plin de viata, (plin) cu oameni veseli, oameni carora le place bautura, dar nu-s alcoolisti (asta mi-a zis el zambind).  Cand l-am intrebat de unde vine numele localului, mi-a zis ca initial vroia sa-i zica ARCA LUI NOE, dar nefiind multumit intru totul de muzicalitatea numelui si s-a hotarat sa-I zica OLD SHEPHERD; tot un păstor, dar englez.

Pub-ul se lauda cu peste 50 de varietati de whisky si este in discutii cu Pizzeria Elite in vederea unei colaborari. Daca, dupa doua, trei beri sunteti dornici de o gustare, ea va putea fi asigurata tot de pub. Pizza care va fi servita clientilor va fi una speciala, adusa in cel mai scurt timp posibil.

Cu o suprafata aproximativa de 150 m2, pub-ul va putea gazdui in jur de  100 de oameni.

Cand  l-am intrebat pe Bobi care e publicul tinta, mi-a zis ca publicul tinta e majoritatea 🙂

Deschiderea pub-ului a fost una de success. La ora 22, la doar o ora jumate de activitate, localul era neincapator. Atmosfera era una prietenoasa si cu greu am plecat de acolo.

Galeria foto de la deschiderea Old Shepherd poate fi vazuta aici .

Comentezi?

