As vrea un vis constant, va rog*. Unde fac comanda?

*…sa fie cu aroma de scortisoara si cuisoare.

De ceva timp am avut o discutie-interviu cu un prieten intr-o cafenea tare draga mie.
Incercand sa ma ajute sa vad incotro sa ma indrept din punct de vedere profesional, acest prieten m-a intrebat la un moment dat ce visuri am (visuri = teluri) si aia a fost singura intrebare din „interviu” la care nu stiam ce sa raspund.

Ideea e ca inca nu stiu ce stiu ca stiu sa fac bine (asa cum trebe’) si fac una alta, nu stau degeaba.  Am voluntariatul cu thevents.ro, voluntariat care vine cu durerile de cap aferente. Imi place sa coordonez echipa si sa verific/corectez texte, dar voluntariatul (te) plateste cu adeverinte si ceaiuri moca, nu cu salariu pe cartea de munca.  Na, e bine si asa rau.  Am depus un CV zilele trecute la Starbucks si tare mult mi-ar placea sa ma sune si sa ajung in echipa de la Iulius. (fingers crossed)

Acum mi-am adus aminte ce e de facut cand esti la intersectie de drumuri si nu stii incotro sa o apuci. Cand vine vorba de un job pe care il vrei si nu il ai, si cand toti ceilalti amici si pretini lucreaza nu ti-e totuna, dar mi-aduc aminte de clipul cu Wear Sunscreen si ma linistesc indata ce mi se reaminteste ca nu conteaza ca nu stiu incotro sa o iau desi am 24 de ani, pentru  ca exista persoane interesante care au 40 de ani si nici ei nu stiu ce sa faca cu viata lor.

Un gând despre “As vrea un vis constant, va rog*. Unde fac comanda?

  1. Imi place si mie clipul ala cu wear sunscreen 🙂 Parca il aveam si in ceva manual de engleza din generala :-))
    Poate pentru tine nu inseamna asa mult vorba aia cu „toate se intampla cu un motiv” in contextul dat, dar stiu lume care ne-a dat la toti clasa angajandu-se intr-un loc pe placul lui si care ii dadea si satisfactii, dupa ce statuse o vreme indelungata „pe tusa, in pozitie de repaus” 🙂
    Mult succes! Sunt sigura ca e doar o chestiune de timp [scurt, I mean!] pana cand vei gasi ceva pe placul tau 🙂

Comentezi?

