Am fost la Noaptea Devoratorilor de Publicitate

Aseara am devorat toate 324 de reclame servite la Casa de cultura a studentilor. „Noaptea” a inceput pe la 21:20 si s-a incheiat la 5:15.  Scaunele erau cam incomode, cozile la baie erau lungi, dar reclamele proiectate au meritat toate incomoditatile si nesomnul prin care am trecut eu si restul persoanelor din sala.

Am mai fost la alte (doua) nopti dedicate celor care mananca publicitate pe paine, si pot spune urmatoarele:

– in 2009 show-ul a fost prezentat de CRBL si a fost mult mai dinamic; premiile oferite celor din sala erau mai consistente (s-a dat chiar si un laptop) si astea au fost posibile datorita sponsorilor de atunci (din care retin Iulius Mall si BCR); CRBL a si cantat/dansat si a facut glume, stiind astfel cum sa-i tina pe cei din public treji si interesati.

– in 2010 Cristian Grindean a fost MC-ul editiei. Pana sa inceapa primul calup de publicitate SENSOR (trupa clujeana) a facut un scurt show de lumini si percutie.

– anul acesta, Cristian Grindean a revenit pe scena petru a prezenta noaptea devoratorilor. Fara prea mult tam-tam am servit prima portie de publicitate si, dupa pauza, am putut urmari un best of al celor de la Creative Monkeyz.

Dupa cateva episoade cu MO si F.O.C.A (RObotzi) toata sala a aplaudat si prezentatorul a inceput sa ii felicite pe Codin si Ramona pentru rezultatele lor virale de anul acesta, dorindu-le bafta si chemandu-i pe scena pentru a primi un premiu din partea MSA Events.

Ar cam trebui sa vorbesc si despre reclamele vazute, nu?
Apoi na, au fost 324 de reclame din diferite tari, inclusiv Romania.

Unele reclame fac parte din campanii de awareness: Embrace Life, Polar bearGive Earth a hand si Pee in the shower.

Unele erau pentru produse si servicii noi: Axe Provocation, Sunrise SMS si preferata mea Shangri La.

Nu trebuie sa ratati Never say no to panda, Breathable pillows si Cadbury 2009.

Intr-o sala cu peste 800 de locuri, prea putine locuri au ramas libere. Cu toate ca biletul era 35 de lei merita sa mergi la un eveniment de genul pentru selectia de reclame pe care nu o poti vedea la TV si pentru spectacolul dintre pauzele de la publicitate.

Parca ar merge un rebranding, nu? Numa zic’. Dupa opt editii nationale, tare fain ar fi daca noaptea devoratorilor s-ar transforma in dupa-masa devoratorilor de publicitate pentru ca lumea sa poata rezista in scaun pana la sfarsit.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un eveniment condus la nivel national de Dan Chisu si organizat sub egida MSA Events. In noaptea devoratorilor s-a servit crema advertisingului planetar, selectia oficiala din 2011, semnata de Jean-Marie Boursicot.

4 gânduri despre “Am fost la Noaptea Devoratorilor de Publicitate

  1. Iti dai seama ca NDP are 31 de ani la nivel global (editii, calendaristici sunt deocamdata doar 30), si un rebranding sub un alt nume nu o sa primeasca niciodata, la fel cum apple nu o sa devina kaki si orange … apple.

    Apoi NDP are 8 ani in organizarea actuala (din cate stiu eu). E mai vechi in Romania. Prima editie a fost in 1995. Eu personal am fost la ultimele 10, sub o forma sau alta.

    Si inca o precizare. Da, la NDP se vad si reclame care apar la TV, dar nu numai. Cel mai elocvent exemplu e reclama la Mercedes din articolul tau care a fost inclusiv in Romania pe TV.

Comentezi?

