oskar si hugo

Ultimele doua filme vizionate de catre mine au avut ca personaje principale doi baietei de 9/10 ani, cu ochi mari albastri.

Amandoi isi pierd tatii din cauza focului (9.11.01 si ceva explozie).

Cei doi baieti sunt: Oskar – Extremely Loud & Incredibly Close si Hugo – Hugo.

Spoiler!

Oskar gaseste in dulapul tatalui sau o cheie si porneste in cautarea lacatului construit pentru cheia aia. Hugo cauta o cheie (si alte cateva piese) pentru a reporni robotul gasit de tatal sau.

Amandoi baieti aveau o relatie foarte stransa cu tatii lor, relatie care ii impliedica sa-si traiasca copilaria, obligandu-i, oarecum, sa lucreze pentru finalizarea taskurilor primite.

In decursul aventurii celor doi, reusesc sa gaseasca ceea ce cautau, doar ca sa afle ca la capatul curcubeului nu era un mesaj pentru ei. Acolo se gaseau lucruri utile altor persoane, nicidecum pentru ei doi.

[ Despre Hugo a scris Richie pe Marele Ecran. ]

Nu stiu daca John Logan (screenplay Hugo) si Eric Roth (screenplay E.L.I.C.) s-au inteles inainte sa dea mai departe manuscrisele spre productie, dar coincidenta asta si asemanarea dintre rolurile celor doi m-au pus pe ganduri.

Oare asa trebuie sa fie?

Sa avem o cheie si sa cautam soarta ei sau sa avem lacatul si sa cautam cheia?

Fiecare traieste pentru a gasi una din cele amintite mai sus?

Si ce faci daca (inca) nu ai nici cheie si nici lacat de deschis?

Anunțuri

Comentezi?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s