Apropo de 8 Martie

UPDATE: Am rugat o prietena sa se intalneasca cu mami si sa-i dea flori din partea mea. Mamei i-am zis ca se intalneste cu Alexa ca-i trimit o geanta cu borcane si vase in care mi-am adus mancare. Si sa vezi bucuria ei cand geanta era, de fapt, un buchet de flori. 🙂

Tin minte, de cand eram mica, ca in perioada asta (Martie) facem o gramada de atentii mamei.

– cred ca la gradinita i-am facut primele desene mamei; mazgalituri cu te iubesc mami; floricele si sori zambitori.

– la gradinita sau in clasa I i-am facut mamei o cutie de pastrat bijuterii folosind sase carti postale vechi. Le-am cusut in asa fel incat avea si capac mobil! Cutia avea o baza, patru „pereti” si o parte de sus –  folosita pe post de capac, pe unde puteam pune spre pastrare bijuterii sau alte maruntisuri. 

– cand mergem la Palatul Copiilor, prin clasa a IV-a/ a V-a, am invatat sa fac bannere pe un Pentium 486 (parca) si eram tot la faza: „la multi ani,mami” sau „te iubesc, mami”. Cu ajutorul batranului Pentium am redactat si primul text, text care a fost imprimat si daruit mamei ca cea mai mica comoara din lume.

Eram asa  mandra de toate cele la care am lucrat cu manuta mea si cred ca si mamei i-au placut deoarece le pastreaza. Chiar si in ziua de azi imi aminteste cu ce emotie ii dadeam micile atentii.

Acum, cum am crescut si nu mai am timp de cusut si de pictat cadouri mamei, ma bucur cand reusesc de ziua ei (7 Martie) sau cel tarziu azi, 8 Martie, sa-i trimit un buchet de flori si sa-i multumesc ca exista.

Tu ce surpriza ii faci mamei tale de ziua mamei?

Un gând despre “Apropo de 8 Martie

Comentezi?

