Ma uit la CV-ul meu

CV-ul meu se uita la mine si parem tristi.

Nimeni nu ne suna sa ne invite la interviu pentru vreun job.

Ma uit din noul la el si nu-mi pare slabut. (poate pentru ca e al meu) Si vad acolo mai multe randuri cu ce-am absolvit, ce aptitudini am, ce fac acum (voluntariat) si mi-e foame de-un loc de munca.

In 2008 cand m-am angajat la real,- eram atat de mandra de mine si-mi si placea munca acolo. Banii nu erau prea multi, dar contactul cu oamenii imi facea munca cand placuta, cand mai stresanta.

La inceputul lunii cand imi verificam cardul si scoteam banii mei eram mega happy. Nu pot explica sentimentul.

In 2009, dupa un an jumate de real mi-am dat demisia crezand ca vine vara, imi inchei socoteala cu facultatea de literele si o sa fiu nevoita sa ma mut in Bistrita, dar socoteala de acasa nu se compara cu aia din targ si am ramas si fara licenta data si acasa la mama. Am regretat demisia si acum real-ul nu mai angajeaza (ca-i criza, bla bla) si mi-am depus CV-ul in zeci de locuri pana acum. Nu cred ca toate posturile sunt ocupate de oameni cu pile, e imposibil.

[Apropo, in call center-uri nu ma duc ca-i bataie de joc si ii un furtisag in directia apelatilor.]

Acum aplic la internship-uri la agentii de publicitate si pentru alte posturi care implica multa comunicare. Nu stiu eu prea multe, dar sunt dornica sa invat si abia astept noi experiente, de preferabil (ideal vorbind) intr-o echipa tanara, la inceput de drum.

Azi imi comparam CV-ul cu un sanvis bun si ma gandeam ca CV-urile celor cu un loc de munca bunicel (rewarding) or fi ceva feluri complicate de mancare – super spaghete cu mega sos sau ceva caviar.

Si stau eu drept sa judec stramb ca, pana ajunge CV-ul la rangul de caviar o sa am nevoie de mult noroc, de oameni care au incredere in mine/ de oameni care pot sa-si asume riscul de-a ma alege pe mine in favoarea unui om cu ceva mai multa experienta.

Si o sa mai depun documentul ala pentru alte joburi ca, la un moment dat,  cineva mi-a da o sansa. Din zbor mai prind ceva noroc si asa o sa ajung sa lucrez ceva „in domeniul meu” si, la inceput de luna, o sa fiu iarasi happy. 🙂

Comentezi?

