Adica cum adica?

Desi mi-s fara un loc de munca, peste zi gasesc o gramada de lucruri de facut si seara, pe cand sa ma pun in pat (la somn), am una-alta de povestit prietenului meu.

De obicei ma pun la somn inaintea lui si el ramane la laptop.  Pe cand vede ca povestile mele is mai lungi decat credea, isi inchide laptopul si vine in pat. Incep si ii explic cum nu mi-a iesit aia, cum trebuie sa mai cumparam una alta, ce proiecte mai am la scoli si ce mai imi vine prin cap atunci.

Aproba el ce aproba, mai zice una alta si dupa 2 minute de liniste il aud cum incepe sa sforaie subtil in timp ce eu inca judec la una din chestiunile enumerate mai sus.

Se intoarce pe partea cealalta si adoarme.

„Ten minutes later” io-s tot pe spate, uitandu-ma spre geam (unde se mai zaresc ceva lumini de-afara). Fac liste, calculez, recalculez si Dan deja viseaza.

Sa nu ma intelegeti gresit, Dan nu a adormit ca eram eu plictisitoare, el a crezut ca povestile is gata si a luat somn. Stiti voi vreun barbat care-si face liste inainte sa adoarma? Nu, ei cand se pun la somn, iau somn. Aproape instant.

Am citit undeva ca creierul femeii difera foarte mult fata de cel al barbatului. Poate de asta femeile isi fac prea multe griji si barbatii iau decizii rapide si-s mai putin stresati.

Jos postez un video cu faimosul Allan Pease (autorul cartii Limbajul trupului [aici]). Clipul e un discurs de-al sau din 2000, discurs in care aflam diferentele semnificative dintre femei si barbati.

Enjoy!

Comentezi?

