cum mi-as petrece sfarsitul lumii

Zilele trecute am fost la Cinema City sa vad Seeking a Friend for the End of the World . Nu aveam prea multe asteptari de la film, nevazand nici trailerul (rar se intampla sa nu vad trailerul inainte de film) si am iesit din sala de proiectie placut surprinsa, cu o intrebare in capsor.

Cred ca tuturor ne e frica de Armageddon si mai cred ca principalul motiv pentru care unii se casatoresc e pentru a nu muri singuri.  Astfel, dupa cum ilustreaza si filmul, nu-i foarte greu de estimat ce s-ar putea intampla in caz ca s-ar descoperi ca unui meteorit e in drum spre noi si vrea sa imbratiseze Pamantul. Unii s-ar revolta pe strazi distrugand ce-apuca in cale, altii si-ar cauta parintii si neamurile pentru a petrece impreuna ultimele zile/ore/minute si altii ar fugi in varf de munte sau intr-un colt de plaja. Indiferent de locul ales, sunt sigura ca oamenii cu care am putea fi ar fi dumnezeii nostri, ultimele clipe fiind petrecute instinctual.

Nu ca mi-as dori sa prind sfarsitul lumii dar, daca ar fi sa am de ales cum sa-l petrec, mi l-as petrece pe plaja  alcoolizandu-ma cu un grup mic de oameni.

Tu ce ai face?

Comentezi?

