Peninsula anul 1(0)

Cu greu mare m-am hotarat sa merg la Peninsula si intentionam sa ajung acreditata pentru thevents.ro, dar nu a fost cazul si m-am hotarat sa cumpar abonamentul care garanta patru zile pline (noroc ca l-am si gasit la 100 de lei). Nici dormitul in cort nu mi s-a parut prea friendly dar trebuia sa o fac si pe asta, trebuia sa-mi ies din zona de comfort si azi ma bucur ca am facut-o.

373816_587199307973985_1123073177_n

Joi seara am ajuns in peninsula Muresului pe cand Zdobii zdubuiau multimea aflata in fata main stage-ului dar n-am stat la tot concertul deoarece trebuia sa ne instalam in campus.

Astea patru zile de festival mi-au parut atat de lungi incat am impresia ca am petrecut mult mai mult timp sub acelasi cer cu alte cateva mii de oameni. Nu retin mare lucru de la prima seara, stiu doar ca am ajuns cu Dia la The Straits, apoi la Byron si apoi am stat pe bancute la bere si la kurtos. Dupa ora 1 am mers la Kiss Terrace pentru dj set-ul Sister Bliss dar nu am rezistat prea mult (cred ca imbatranesc, nu ma mai identific cu muzica ce odinioara imi placea).

Am ajuns in zona corturilor dupa ora 2 si pana am adormit cred ca s-a facut ora 4. Eram infofolita in sacul de dormit langa corturile unor amice de la cluj si, desi era fain ca m-am holbat vreo ora la stele, am adormit greu fiind prima intalnire cu un sac de dormit.

Vineri a fost o zi mult mai lunga si plina de emotii. La ora 19 eram in fata Ciuc Music Live Stage si ii asteptam pe cei de la Travka sa ne bucure cu poezia lor cantata, dar au inceput putin mai tarziu si au terminat live-ul mult prea repede. Dupa aia am ajuns la Vita de Vie si tare fain o fost, au amintit din nou de seria de concerte acustice care incepe in toamna si au zapacit multimea cu piesele lor. Inainte de concert, la conferinta de presa Despot le-a zis fotografilor sa nu stea cu nasul in aparat si sa se bucure de muzica, nu stiu cati dintre ei au ascultat sfatul despotian, dar show-ul lor a energizat tot omul care era in fata main stage-ului.  Pare-mi-se ca au revenit la bis si au vorbit de varzaaa. Bun asa.

Dupa VDV am reusit sa ajung la Silent Party si abia atunci mi-am dat seama ce am pierdut neprezentandu-ma la Silent Partyurile din Cluj. Eram tot un zambet. Castile primite la intrarea in Booha Academy aveau trei frecvente: 1. muzica mixata de DJ Yaghee 1; 2.muzica mixata de Dj Neatbik;  3. ceva film.  Abia astept urmatorul SP din Cj.

Sambata am lalait-o pe la strand si apoi ne-am rugat sa apara cortul mult asteptat. In timp ce Vama isi incanta fanii eu injuram cortul de munte care era incapatanat si  nu voia sa se aseze. Apoi am ajuns la Sarmalele Reci, putin pe la Gojira si apoi la Suieee Paparudeee. Langa Freedom Music Arena era macaraua de aproximatix 40 de metri de unde curajosii  sareau cu Bunjee-ul si, in timp ce ma bucuram de Suie, tot trageam cu ochiul spre cei care sareau in timp ce “Cea mai buna zi” rasuna in megaboxele cortului. Nu cred sa existe om de pe peninsula care sa nu se fi uitat cel putin o data (pe zi!) catre fabrica de adrenalina.

Duminica am ajuns la strandul unde petrecaretii noptii de dinainte dormeau la umbra si-mi faceau o pofta mare de somn, somn de care mi-era tare dor. Pe cand am plecat de sub umbra de la Weekend vremea parea sa se intoarca impotriva noastra si cand am ajuns in campus numa bine m-am dusat si a inceput sa ploua cateun pic. Cred ca toti peninsularii s-au rugat sa nu vina furtuna, dar ea s-a scuturat putin si apoi a miscat din loc lasand loc de partyuri si concerte in aer liber.

Urat de tot ce s-a intamplat cu ATB si cu Josh Gallahan: Headlinerul si bonus DJ-ul fara de care Andre nu pleaca in turnee, au avut ceva neintelegeri cu managerii Peninsula si, din pacate, nu au mai ajuns sa-si bucure trancerii; in locul lor au ajuns Snaat & Vix si Myon and Shane 54. Putin mi-am scaldat sufletul printre tranceri pentru ca nu ma simteam prea bine si pentru ca in multime erau si cativa oameni care n-aveau habar de muzica aia si nu mi-am facut radacini decat pentru cateva piese.

Pe la ora 2 mi-am luat Kurtos-ul si am plecat la cort, la 5 ne-am trezit sa ne facem bagajele si la 10 eram deja in Cluj.

A fost faina experienta peninsulei. Era putin haios sa vezi ca multi dintre  cei care iti cereau o tigara sau un foc o ziceau prima data in maghiara, dar asta e. Multi, multi tineri si multa maghiara vorbita, dar ne-am amintit ca omini suntem toti si bine-am incaput unii de ceilalti.

Cred ca organizatorii peninsulei au dat putin cu stangul in dreptul negandindu-se la un om sau chiar patru care sa fie pe main stage si sa prezinte trupele urmatoare si micile schimbari din program sau pur si simplu sa comunice anumite chestiuni.

Era sa uit 😀 in prima noapte de langa malul Muresului s-au auzit zgomote ciudate de prin doua corturi din zona mea,  semn ca lumea se iubeste fara rusine pe unde apuca. Hehe, bravo lor. (oare cati copii au fost proiectati in seara aia?)

Luni dimineata la ora 5:05 boxa care urla cel mai tare si-a dat duhul cu “I will survive” in semn ca ne-om descurca noi cumva pana la editia urmatoare. Multe dintre luminile principale s-au stins si muzica s-a auzit mai incetuc doar la Freedom Music Experience. (cred)

Pe cand am iesit din sacul de dormit am auzit trecand pe langa cort un cuplu aflandu-se la ultima cearta, discutia de tranzit era: “Umbli cu 2-3 si apoi te-ntorci la mine? Ce-i asta, Andra? Doi ani s-au dus pe pula, mi-ai mancat zilele si banii.”

Ce ti-e si cu viata asta, unii au parte de prea multa iubire, prea multa stabilitate si se plictisesc de ajung sa calce pe bec. Altii se indragostesc de indivizi cu tatuaje si viseaza la o sansa iar altii fac prostii pe baza alcoolului sau a plictiselii.

Un singur lucru mi-e clar: a fost o experienta foarte faina si la anul trebuie musai sa ma intorc pentru alte patru zile pline. De data asta o sa ma asigur ca am cort si sac gros ca sa nu ma mai trezesc racita si inghesuita intre corturile altora.

La multi ani, Peninsula/Felsziget!

Comentezi?

