Si-a fost Cluj Brands Tour [ziua 1, 20 Septembrie]

Turul brandurilor clujene a inceput cu o vizita la primarie, la o poveste cu domnul primar Emil Boc. Sa stiti ca e ceva ca si-a facut timp sa se-ntalneasca cu treizeci de bloggeri la ora 8, la cat de ocupat este. Primarul a dat mana cu noi toti si apoi ne-a povestit cum se pricepe el intr-ale social media: are pagina de Facebook, pagina de Twitter si pagina de Foursquare. Din cate am inteles, a fost ajutat de catre asistentele sale pana la un punct si acum se descurca de unul singur. Ce sa mai, avem primar modern!

Domnul primar a inceput discutia despre proiectul Cluj ca si Capitala a Tineretului pentru 2015 si despre targetul de 10.000 de likeuri pe care pagina de Facebook trebuie sa-l atinga pentru a trece  in urmatoarea etapa in competitia pentru European Youth Capital. Unul dintre bloggeri a intrebat cum ramane cu U Cluj.  Ni s-a raspuns ca situatia ramane delicata, dar Universitatea, sufletul Clujului, va ramane la Cluj.

Apoi am ajuns la Farmec unde am facut din nou turul pe sectii si si de unde am aflat ca se lucreaza in conditii de maxima igiena, Farmec avand certificat GMP, adica conditii de igienizare mai ceva ca in spitale.  Toate produsele se verifica cu atentie inainte sa fie puse in flacoane si cutii si daca produsul final prezinta ceva defect, acesta nu va ajunge pe raft. Anul acestal, in zece luni, au fost detectate 3 produse cu defect – 3 produse in zece luni e extrem de putin, avand in vedere ca zilnic se ambaleaza si se livreaza produse Farmec. Anul trecut bloggerii au avut ocazia sa-si faca propriul lor parfum; anul acesta domnitele si-au facut propriul lor lac de unghii, iar domnii si-au facut lotiune dupa ras. Fain, fain, multumesc Farmec!

(Foto: Raluca Popa; lacul creat de mine e al saselea numarand din capatul de sus)

Dupa ce ne-am umplut de farmec am mers spre Jolidon unde am aflat ca si-au deschis magazin online si si-au propus sa ajunga la 3,5% vanzari pe sectorul asta, ceea ce nu e putin.  In atelierul de creatie a fost cel mai fain de data asta, barbatii dandu-si cu parerea cu privire la un sistem de deschidere al sutienului cat mai rapid/usor. Nu stiu cine a propus un SLIDE TO UNLOCK 😀 si Gaben a propus un sistem cu cui. Ahaha

[Foto: Geta Cristea; parcul fotovoltaic din Turda]

Urmatorul brand vizitat a fost Electrogrup, brand despre care stiam foarte putin. Autobuzele puse la dispozitie de catre primarie  ne-au dus la vreo ora de Cluj, in Turda, unde am vazut parcul fotovoltaic care e in constructie. Se estimeaza ca pana pe 15 octombrie acesta va fi gata instalat si pregatit pentru „munca”.  Am aflat ca panourile solare lucreaza si pe timp de ploaie, dar la o capacitate mai mica, aproximativ 30% fata de o zi senina. Energia produsa la finalizarea parcului va putea alimenta doua sute de case cu 4kw pe zi.

Electrogrup se afla de 15 ani in Cluj si lucreaza inginereste cu energie regenerabila, microcentrale, biomasa (Radauti) si energie eoliana (Moldova) acoperind trei domenii principale: lucrari mici (4kw pana la 220/400 kw), proiecte la cheie si statii de transformare.  Instalatiile realizate de Electrogrup ajuta in transferul informatiilor pentru retelele fixe si mobile; realizeaza  design radio si network planning si, mai nou, infrastructura civila.

In caz ca nu stiati de SeeNow, aflati ca Direct One s-au asociat cu Electrogrup pentru acest serviciu de LiveTV si video on demand. Astfel, poti avea pachetul TV de baza e 1 Euro si poti urmari cam ce gasesti la TV (30 de canale), dar fara intreruperi sau pierderi de semnal.

Urmeaza ziua a doua: vizita la Lumanarese, Gimmy si Arobs.

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: Farmec, Napolact, Ursus, Jolidon, Electrogrup, Arobs, Liliac, Gimmy, Lumea lumânărilor. Partener media: 24 FUN Cluj. Parteneri: Hotel Athos, Bistro Maitresse, Autonom Rent-A-Car, Webfactor

Comentezi?

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s