Si-a fost Cluj Brands Tour [ziua 2, Gimmy]

Anul trecut bloggerii au vizitat Gimmy-ul din Polus iar anul acesta am ajuns la Gimmy-ul din Gheorgheni. Nu am prea ajuns eu pe la sali de sport (stiu, incerc sa recuperez) dar sala din Gheorgheni sus mentionata mi-a placut inca de la intrare, cromatica verde-negru e faina la vedere. Liviu Alexa ne-a zis una alta despre sala recent deschisa si am aflat ca a fost, intr-adevar, o investitie mare deoarece si-a dorit pentru clientii sai aparate si conditiile cele mai bune; astfel aparatura e TechnoGym, vestiarul e foarte colorat si vesel, muzica rasuna mereu in boxele din cladire si exista chiar si odorizante smart cu diferite arome.

La inceputul lunii septembrie Gimmy, lantul clujean de sali de fitness si aerobic, a atins pragul de 2000 de abonati. La mult mai multi!  iar vestea buna pentru clientii fideli e ca-si pot procura abonamente la 100 de lei si cum „Sanatatea n-are varsta!” m-astept sa intalnesc la sala atat copii cat si parinti si chiar bunici.

Liviu ne-a zis, zambind, ca e cel mai gras patron de sala de fitness, dar a inceput sa faca miscare si sa manance mai sanatos si e multumit momentan pentru cele 7kg pierdute. (7kg e ceva!)

Vestea buna pentru mine a fost ca Gimmy din Gheorgheni e la zece minute de unde locuiesc si, pentru ca am fost cuminti si pentru ca am ajuns in vizita impreuna cu bloggerimea din afara Clujului, am primit fiecare cateun abonament VIP, numa bun ca sa topim inghetatele mancate in timpul verii.

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: Farmec, Napolact, Ursus, Jolidon, Electrogrup, Arobs, Liliac, Gimmy, Lumea lumânărilor. Partener media: 24 FUN Cluj. Parteneri: Hotel Athos, Bistro Maitresse, Autonom Rent-A-Car, Webfactor.

Această prezentare necesită JavaScript.

[Surse foto: Geta Cristea si TVdece]

Comentezi?

