Imi place singura

Zilele trecute eram prin centru si aveam de rezolvat diverse lucruri in diverse locuri asa ca am fost tot pe drumuri timp de cateva ore.

Dupa ce-am rezolvat o treaba mi-am dorit o cafea, un moment de ragaz, si-am luat cafea to go de la prima covrigarie pe care am gasit-o-n drum. Intamplarea face ca acea covrigarie era la intersectia dintre Mihai Viteazu si Baritiu, astfel ca in zona stiam de-un loc bun de hodina, la bancutele din zona Canalului Morii. Adica aci (vezi jos – sursa foto: monitorulcluj.ro)

Si, in toata agitatia aia mi-am gasit cateva minute sa șăd. Sa ma opresc un pic din agitatia cotidiana si sa ma bucur de liniste, de o cafea buna, fara telefon si fara sa fie nevoie sa graiesc cu careva.

Cred ca prea des uitam sa facem asta, ramanem prinsi in agitatia asta si nu mai stim cum sa iesim; nu realizam ca se poate sa luam o pauza de cateva minute, in natura, undeva pe-o banca pe langa care sa treaca straini care umbla-n stanga si-n dreapta ca sa-si rezolve trebusoarele. Daca stii ca esti in intarziere cu cateva zile sau cu cateva ore, cinci minute de ragaz nu rezolva nimic – esti oricum in intarziere – dar pe tine astea cinci minute de respiro te pot ajuta enorm, incearca!

E mult sa-ti cer/recomand sa faci asta zilnic pentru ca nici eu nu reusesc sa fac asta zilnic, dar dupa fiecare „rupere” ma simt mai bine, parca vad lucrurile mai limpede.

Nu inteleg de ce ne e frica sa ne afisam singuri prin locuri, de ce va e frica de oamenii singuri?

Mie-mi place singura la cinema, nu am nevoie de detalii extra si nici de alte informatii (in)utile. Am ajuns acolo ca sa vad o proiectie, nu sa o discut, e simplu.  Aceeasi chestie e valabila si cand e vorba de vreun concert de sala, ajung acolo pentru eveniment, socializarea are loc dupa/inainte si alta data.

Comentezi?

