slabanoage, slabanoage

No, despre asta chiar nu am vorbit.wda0266l

Facut-am mult sport in clasele I-VIII (atletism, schi fond, handbal) si apoi m-am lasat brusc iar in anul imediat urmator m-am ingrasat ca o juninca. Da’ nu-i bai si nu regret nimic ca as regreta degeaba. Bineinteles, ca orice alta fata, mi-am dorit sa mai slabesc olecuta, sa incap mai bine in hainele mele, dar nu am facut eforturi foarte mari in sensul asta.

Am urmat vreo doua cure de slabire si mai nou am ceva mai multa grija ce mananc, dar na, nu-i suficient. Dupa cum bine stim cu totii, ar trebui sa mancam la ore fixe si mai nimic seara, iar asta pentru mine e destul de greu pentru ca dimineata nu prea am pofta de mancare si-mi pierd multe nopti cu proiecte, filme sau aiurind, deci nu pot sa nu mananc seara.

Anyhow, nu despre asta vreau sa scriu acum, ci despre faptul ca am intalnit n cazuri in care am observat domnisoare atat de faine de zici ca au coborat printre muritori dupa ce-au pozat pentru you name it revista. Si nu mare mi-a fost mirarea cand am aflat ca multe dintre ele au si mai mari pitici decat mine. UNU: is obsedate daca au un pic de carne pe ele (gen burtica, fund) . DOI: Nu prea stau bine cu stima de sine, in general.

Nu generalizez, dar am intalnit cateva cazuri de genul, cazuri care ma fac sa ma simt OK in legatura cu mine si ale mele kilograme.

Sursa imagine: CartoonStock.com

[Nota: Nu doresc in niciun fel sa jignesc pe cineva, dorinta mea ar fi ca domnitele in cauza sa nu se mai planga pentru un pic de burtica unor fete care-s mai rotunde decat ele.]

Un gând despre “slabanoage, slabanoage

Comentezi?

