peninSULA (anul 11)


373816_587199307973985_1123073177_n
 Nu mai țin minte de ce am vrut acreditare la festivalul ăsta. Um… ba da… Pentru că Peninsula!? Once upon a time a fost festivalul pe care îl așteptai tot anul pentru artiștii care urcau pe main stage și pentru cei care bucurau ominii la after party-uri. Pentru că iarna nu-i ca vara și pentru că anii trecuți ai festului nu se compară cu batjocura actuală, Félsziget și-a pierdut din credibitate, din farmec, din oameni și din notorietatea de odinioară. (mai multe despre picajul Peninsulei scrie Teodora)

 Voiam acreditare pentru accesul la conferințele de presă și voiam acreditare pentru accesul liber in multe puncte ale locației, dar parcă-i mai bine să nu fi presar zilele astea. Nu știu. Am aflat de la o prietenă de-a mea că s-au acordat patru sute de acreditări pentru ediția din anul acesta iar joi, în ziua 1 a festivalului, în jur de șaizeci și-au ridicat acreditarea. La prima conferință de presă, la care m-am strecurat și eu, au fost în jur de două zeci de presari, unul mai boboc ca celălalt. La o radiografie rapidă a cortului am recunoscut câțiva oameni de presă mai breji, dar puțini.

Pe când primul mare artist străin (Alborosie) s-a prezentat la conferință după show-ul de pe main stage m-a luat durerea de cap când am auzit întrebări de genul: Cum ți se pare în România? Cum ți se pare publicul? Cum ți se pare festivalul? Vreun mesaj pentru peninsulari? (din partea presei)

Băi, ce câcat de întrebări îs astea? Întreabă-l, frate, de vreun album, de colaborări, mari festivaluri unde mai ajunge, care-i următorul pas din cariera lui, nu-l întreba pișaturi pe care le stie și nepoată-mea de 9 ani.

Presă? Hai să nu mai glumim cu din astea.

Ca presar trebuie să știi să te descurci și „live” că acasă cu goagle la îndemână orice tont poate scrie un articol okeiuț despre orice artist. PRESS my ass.

Sper că am avut eu ghinion și că alți omini de presă au habar să pună intrebări, cel puțin istețe, când au ocazia să stea la taclale cu un artist de față cu alți oameni din branșă.

pnm

Repet: nu am nimic cu oamenii care știu să-și facă treaba, eu doar am descris faza de aseară. 

2 gânduri despre “peninSULA (anul 11)

  1. pai ma desteptule, mare critic ce esti.”Daca te simti mai n stare de ce nu ai pus tu intrebari.E usor sa tai in spate undeva si dupa sa critici

  2. Salut Alex. Nu am pus intrebari pentru ca nu eram pregatita pentru conferinta, am intrat doar sa vad „ce-am pierdut”. Daca recitesti textul o sa vezi ca nu am pus toti presarii in aceeasi oala, am pomenit faza pe care am vazut-o.

Comentezi?

