alergătura

running-197x300Zilele astea mi-am dat seama că mai toate lucrurile le fac pe fugă. În mod cert marea majoritatea cunoscuților mei fac așa. Uite, să luăm spre exemplu momentul actual. De când am început să scriu acest articol mi-am amintit că mai am o porție de supă în frigider, am incălzit-o și o sa încerc, la un moment dat, să și mănânc. Sunt aproape sigură că supa se va răci și o voi reîncălzi.

Nu avem timp să le facem pe toate, sau nu avem timp să le facem BINE pe toate. Fugim când avem de rezolvat chestiuni pentru angajare, fugim apoi din stânga-n dreapta să adunăm actele necesare pentru subvenția la căldură, fugim când e vorba să ieșim, după serviciu, la o bere cu un vechi prieten pentru care abia ai reușit să-ți faci un pic de timp liber pentru că altcineva, în fuga lui, a amânat o întâlnire/un meeting/ o ședință cu tine.

Fugim când vine vorba de plătit facturi, făcut cumpărături, discutat cu mama, discutat cu tata, discutat cu pisica, discutat cu vecina să-și facă timp să caute numărul de telefon al lăcătușului ăluia de care ai nevoie acum pentru a schimba yala ușii de la intrare. Atât că și lăcătușul fuge de aici acolo pentru că apar nebănuite cazuri mult mai urgente ca ale tale.

Fugim după relații mai bune, fugim după condiții mai bune de trai, fugim după locuri de muncă mai rewarding, fugim toată viața pentru momente mai bune decât alea de ieri.

În fuga asta, dacă ai noroc, o să ți se alăture un el/o ea care vrea să te ajute să crești, să fii mai fericit ca ieri și mai pregătit pentru imprevizibilul de mâine. O să fugim în doi, mai apoi fugim în trei sau patru și, după ani de alergătură, îti dai seama că ai obosit și vrei doar să te odihnești.

Poate că tu, în fuga ta, ai alături pioni puternici care mai au mult până să obosească. Să alergați fericiți :).  Pentru că atunci când ne vom opri vom realiza că din dorința de mai bine am uitat să ne bucurăm de ”acum” și finish-ul e acolo pentru toți.

Apropo… mi s-a răcit supa.735115_10151366759988251_1073346395_n

Comentezi?

